Zenix Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder av mitt nyinnkjøpte glis; En 2000mod 320Ci E46 Synes selv at jeg har fått tak i ett prakteksemplar av en bimmer, håper dere nyter synet av den like mye som meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Sinnsykt fin, har lyst på sånn en gang! Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 Hjertelig takk Er godt fornøyd med den ja, i tillegg til å være nydelig er den utrolig herlig å kjøre Gå for en E46 en gang, det er å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 håper dere nyter synet av den like mye som meg det skal jeg love deg! for den var lekker svart bil, creme skinn int, og noen feite bbs hjul... stort bedre blir det jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 En utrolig lekker fargekombinasjon på bilen ja, uten tvil Den var utrolig strøken i lakken og, behandlet og puset med av lakkverksted ifjor sommer for over 6000kr. Tok to dager å utføre jobben, og det viser igjen Er godt fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Grattis ja.. Ser ut som et meget bra eksemplar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Har sett denne tilsalgs ja..meget pen.."sikle,sikle" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Den var meget pen ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Gratulerer med en fin Ci...og de BBS CH felgene er prikken over i´en på en E46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Gratulerer så mye med ny bil. denne her hadde en kjempelekker fargekombinasjon og BBS hjulene var virkelig prikken over i'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Meget pen utvendig, men innvendig falt den desverre ikke i smak hos meg. Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duÅ Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Meget pen bil!!!!!tørr jeg spørr hvor mye du måtte legge ut for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 Takk for positive tilbakemeldinger, kjekt å se at bilen faller i smak Er som sagt kjempefornøyd med bilen selv, både utseendemessig og kjøremessig. Og felgene er så absolutt prikken over i'en, de passer enormt bra på bilen Til og med min mor, som kjører en gammel Toyota Carina, kom med "ååh, sjå dei felgane!", og hun har aldri vært noen bilfanatiker:P Ga en god del laken for bilen ja, men det koster å være kar Min far har allerede sagt at han vil kjøpe den av meg når jeg selger, så jeg har ordnet meg bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Fryktelig flott BMW du har fått deg, E46Ci er en utrolig pen bil . Ville selv ha investert i angel eyes lamper og noen blanke endepotter, da hadde den vært perfekt i mine øyne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Er det 18" eller 19"? Lurer på felger selv, og BBS CH står høyt på lista, men det er jo en såpass investering at en bør kjøpe rett. Hva er senkingen på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå