Lien Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Dette ser meget lovende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Synes det er litt rart om de har kutta ut "M3-gjellene" på sidene. Vil tro det bare er for lureriets skyld at de har skjermer uten de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Stemmer at det er en V8 som skal ned i nye generasjon M3. har vært spekulert om en 415HK motor basert på V10 utgaven i M5 og M6.Sånn jeg ser den nå, har jeg virkelig stor tro på at denne bilen! Håvard ///M3: Frontfangeren er jo kamuflert. Stort sett alle kamuflerte frontfangere er stygge Jeg skjønner jo det da..Mensånn den ser ut der var den jo ekkel og stygg,kamuflert eller ikke. Selv om e46 M3 er kjempe fin tror jeg nok uten tvil at nye M3 blir enda finere og råere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Synes det er litt rart om de har kutta ut "M3-gjellene" på sidene. Vil tro det bare er for lureriets skyld at de har skjermer uten de? Ser ut som om det er maskert over/ved sideblinklyset på forskjermen der ja: http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini2L.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Ser ut som om det er maskert over/ved sideblinklyset på forskjermen der ja: Ja, ser man det. Der ser ut som om det er de rillene som sitter på M6'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 blir litt redd a eg ser desse bilda, blir vel bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Er nok ingen fare.. husk bare åssen alle de andre BMW'ne opp igjennom åra har sett ut med maskering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Får da inderlig håpe att BMW klarer å trykke nedi en Turbomotor med mulighet for oppjustering av trykk Drit i gassrespons, JEG VIL HA TURBO!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 BMW har vell ingen stor tradisjon for turbo? ;p Tviler på det skjer her.. Her blir det EKTE BMW hester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Hadde BMW missbrukt turbo litt så er jeg sikker på att det er flere sjeler som hadde sverget til BMW i Norges land Jeg er en ekte BMW patriot. Kutt touring fra soritmanget. kun coupe!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ser ut som det går hardt for seg på banen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 denne så RÅ ut da og denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 dette så derimot ikke så bra ut bak: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Lehmann er ikke kjent for å ha reelle bilder, men derimot photoshop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Dette ser meget, meget lovende ut... litt 6-serie over denne... Helt enig, ser ut som en liten 6 serie, og det er det ikke noe galt med!!! Ser helt rå ut, håper den vil ha minst 420 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå