Gå til innhold

Ka interiør liker du??

Viko
 Share

Anbefalte innlegg

Bilde 3 i fra baksetet var helt konge. :)

Men hva er det i det midtarmlene bak?

Jeg er litt usikker, men deler av knappene etc. er reguleringen av den bakre delen av 4-soners klimanlegget, individuelle setejusteringer bak og solgardiner bak/på sidene... snadder... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sort skinninteriør er ofte penest i mine øyne. Spesielt E36 M3 og E46 M3 stolene er meeget nice.

Også noe alcantara (rett skrevet?) er pent..

Eneste unntaket må være en race rigget bil med sorte bøttestoler :D

Enig! e36 M3 coupe i svart skinn. også Z3 i M versjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde 3 i fra baksetet var helt konge. :)

Men hva er det i det midtarmlene bak?

Jeg er litt usikker, men deler av knappene etc. er reguleringen av den bakre delen av 4-soners klimanlegget, individuelle setejusteringer bak og solgardiner bak/på sidene... snadder... :wink:

Telefon og et ekstra MID-display var også option oppi der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW'ene ble finere og finere både innvendig og utvendig helt til Bangle ble sjefsdesigner.

De nye er ikke helt raua men i forhold til andre biler er det rett og slett for dårlig.

F eks E36 var helt fantastisk når den kom og er veldig fin enda. De nye trenger tilvenning for å like man faller ikke pladask for dem. Bortsett fra Z4 coupe. Den er noe av det beste BMW har kommet med på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørk bil med hud/lyst interiør er skikkelig lekkert! Gjerne ispekket med litt treverk, men ikke for mye. Liker egentlig ganske mye, men kombinasjonen av farger, lister og detaljer teller ganske mye. Er ikke så stor fan av plast og aluminium, men det kommer som sagt an på resten av interiøret. Mye pent listet opp i denne tråden, spesielt det som bmwE9 kom med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...