Fredrik Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Bilde 3 i fra baksetet var helt konge. Men hva er det i det midtarmlene bak? Jeg er litt usikker, men deler av knappene etc. er reguleringen av den bakre delen av 4-soners klimanlegget, individuelle setejusteringer bak og solgardiner bak/på sidene... snadder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Sort skinninteriør er ofte penest i mine øyne. Spesielt E36 M3 og E46 M3 stolene er meeget nice. Også noe alcantara (rett skrevet?) er pent.. Eneste unntaket må være en race rigget bil med sorte bøttestoler Enig! e36 M3 coupe i svart skinn. også Z3 i M versjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Liker svært godt hudinteriør ala VW "CC" hvor det er svart i midten, og sidestøttene er i bilens farge.. Svart og gult foreksempel, digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Bilde 3 i fra baksetet var helt konge. Men hva er det i det midtarmlene bak? Jeg er litt usikker, men deler av knappene etc. er reguleringen av den bakre delen av 4-soners klimanlegget, individuelle setejusteringer bak og solgardiner bak/på sidene... snadder... Telefon og et ekstra MID-display var også option oppi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 I E46 liker jeg disse interiørene veldig godt Rødt er faktisk veldig tøft. Sort med alu dekor er cleant og klassisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Uten tvil dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 her snakker vi interiør. Har leita overalt. Klarer ikke å finne de stolene noe sted. Kan noen tipse meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 BMW'ene ble finere og finere både innvendig og utvendig helt til Bangle ble sjefsdesigner. De nye er ikke helt raua men i forhold til andre biler er det rett og slett for dårlig. F eks E36 var helt fantastisk når den kom og er veldig fin enda. De nye trenger tilvenning for å like man faller ikke pladask for dem. Bortsett fra Z4 coupe. Den er noe av det beste BMW har kommet med på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 M3Turbo, Recaro? Men sikkert ikke lett å finne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Dette interiøret i kombinasjon med en eller annen mørk farge er min favoritt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 e30 interiøret er noe for seg sjøl! spess med svart skinn og det M rattet på det bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Det er vel ikke tvil om at dette er det GROMMESTE originale bmw har levert i senere tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Mørk bil med hud/lyst interiør er skikkelig lekkert! Gjerne ispekket med litt treverk, men ikke for mye. Liker egentlig ganske mye, men kombinasjonen av farger, lister og detaljer teller ganske mye. Er ikke så stor fan av plast og aluminium, men det kommer som sagt an på resten av interiøret. Mye pent listet opp i denne tråden, spesielt det som bmwE9 kom med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Jeg liker dette veldig bra Dette som nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Så er det vel bare å legge til at bilde nr. 1 er fra en E46 M3 CSL og bilde nr. 2 er fra en E36 M3 GT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå