325-Lfc Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Har kjøpt bil for noen uker siden og er ikke helt fornøyd med fargen utpå og innvendig. Har sportsinteriør og kunne derfor tenkt meg å ha hele bilen i svart skinn innvendig. Dørene innvendig er også feil farge, så de burde helst og blitt skiftet farge på. ( vet ikke om det går ann å trekke dørene i skinn eller om det må kjøpes nytt interør til dørene?) Og utenpå kunne jeg også tenkt og lakkert bilen svart eller rød. Så det jeg lurer på om det er noen som vet ca pris på alt dette inkl.arbeid?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Hellakkering er dyrt. Skikkelig dyrt, men du får bare stikke rundt og samle priser. Et sort skinninteriør bør du kunne få tak i brukt. Prisen varierer jo selvsagt etter stand og slikt, så fra 5-15.000 kanskje. Ofte er alt med, dvs dørsider og teppe også. Hvordan ser bilen ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Får en hellakkering til 10-15000 hvis du kjenner noen... Er ikke så dyrt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 Ok, kan kanskje regne med en pris på 20 - 25 000 for alt dette til sammen da.. Bilen er grønn nå, med grønt sportsinteriør. Er faktisk ikke den styggeste grønnfargen, men herregud så mye finere en e36 blir med rød eller svart farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Hei. Pris på hellakkering er veldig forskjellig. kommer også an på hvor gode kontakter du har! www.car-parts-mueller.de har nok seter til bilen din.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Bilen er grønn nå, med grønt sportsinteriør. Grønt interiør er jo fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 I Sverige får man en bra hellakkering for ca. 10000,- svenske kroner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 du kan jo bare kjøpe bilen min... rød, full m pakke, svart sport skinn inteirør;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 10.000 svenske kroner for en komplett hellakkering?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 her jeg bor får man hel lakkkering for 6-8000 viss man pusser bilen ned selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 har du to eller fire-dørs e36 da? jeg har sort sportskinninteriør til to-dørs til salgs for 8000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 10.000 svenske kroner for en komplett hellakkering?? Iht. uttalelser på Autopover ja, men man skal jo selvfølgelig gjøre bilen klar ved å demontere vinduer, lister etc.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 Er en 4 dørs. Skal man pusse bilen før lakkering må man vell regne med bra mye arbeid på det... Men å lakkere og skifte interiør på bilen blir ikke aktuelt før etter sommeren uansett. Men grønnfargen inni og utenpå bilen er ikke direkte stygg, det er bare at jeg foretrekker svart eller rød farge på bmw. Forresten, noen som vil anbefale hvilken sommerdekk som er best til 17 tommers alu felger? Skal kjøpe før/etter påske, så må bare vite hvilken som er best når det gjelder pris og kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå