Steffan C Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Se har ja Paulsen, dette ble smekkert lekkert . De felgene er utrolig flotte .
marius paulsen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 takker! er rimelig fornøyd nå! ,m fanger og speil nå så er det vel nok! tror jeg!
Pauls1 Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 paulsen brothers skrev: m fanger og speil nå så er det vel nok! tror jeg! dette vil ingen ende ta.. du husker hva du sa når du kjøpte denne bilen? "denne skal jeg holde orginal"
marius paulsen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 mulig det har spora ut litt! men neste bilen den skal jeg holde orginal!
Bimern Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 paulsen brothers skrev: har fått tatt noen bilder av "færdig bil"synest det ble helt perfekt! Bare måtte Flott bil foresten.
StigJ Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Meget lekkert. Eneste jeg har å si på den er at det burde være rails på taket. Synes det absolutt mangler noe uten dem.
marius paulsen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 har tenkt litt på rails ja! men er litt usikker på akkurat det!
///Magnus Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Synes det så bra ut uten rails jeg. "Alle" har jo det... Trodde det var standard på Touring jeg.
marius paulsen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 er vist tydlig vis ikke standard utstyr
sindre21 Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 er det import pleier det ikke og være rails var ikke det på min e36 touring heller
Saltkjelen Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 ///Magnus skrev: Synes det så bra ut uten rails jeg. "Alle" har jo det...Trodde det var standard på Touring jeg. I Norge er det standard med rails, iallefall på nyere biler. Ser at biler i utlandet har en "tendens" til å mange det og da blir vel rails ekstrautstyr. btw: Lekker bil PB.
marius paulsen Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Skrevet Mai 28, 2006 er vel på tide med en liten update hær! har ikke skjedd så mye hær i det siste pga mye jobb men det tar seg vel opp imot ferien! har skaffet en orginal ramme for ettermontering av "vanlig" spiller! spilleren blir da midt montert(ikke helt i den ene siden som de fleste har spilleren) får en Pioneer AVIC-X1BT levert ca 20 juni,gleder meg! etter å ha sett hvor flott bilen til John H ble med m-teck fanger så har jeg bestemt meg for å kjøpe et komplett m-teck styling sett! blir nok innkjøpt snart men blir nok ikke montert før våren! andre ting som kommer snart er: -nytt ratt(igjen) -ny girkule(igjen) -skjærmer i nakkestøtter -ombygging av stereo(igjen) -ny bakpotte med crome stusser -m3 speil er usikker på når jeg får montert alt siden jeg må bruke ferien på å sitte i fengsel, men kommer til å oppdatere med bilder etterhvært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå