Gå til innhold

Felger til E39

ErikS
 Share

Anbefalte innlegg

Fortsatt litt usikker. Hva synes folket?

Her med AC Schnitzer

81229906820felg7tj.jpg

Og her med E60/61 M-Tech felg

81229906820felg24qx.jpg

Denne "orginale" BMW felgen:

81229906820felg32vs.jpg

Eller denne E65 felgen:

81229906820felg40sl.jpg

Hva mener dere er penest. Må nok si meg enig at AC Schnitzer felgen ble litt for drøy på denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bør nok senkes denne her, men her har du iallfall M5 felgene.

bmwklubben2.jpg

De passer bra de. Får bilen til helgen/begynnelsen av neste uke, så det blir spennende å se hva jeg velger til slutt. Men AC Schnitzer felgene har jeg avskrevet. Det ble for mye "air". M5 felgene kledde bilen bra de. Må si at Alpina også var flott. Hmm, stor jungel av mange gode varianter. Slenger ut bilder når jeg får bestemt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke bare ha Orginale BMW-felger...

syns nesten alt annet ser overkill ut, jeg... mange som ikke er enig i det..hehe

en så voldsom kant på felgen ser bare veldig harry ut. Ingen i Oslo som kjører rundt med det... nesten ikke..

om man virkelig vil ha noe heftig tar man E39 M5-felgene, men jeg syns at selv disse felgene blir for mye av det gode.

17" av de "Radial styling" fra BMW holder i lange baner for min del... vil jo ikke at folk skal snu seg pga felger som bare ser over the top harry ut...

bra med forskjellige meninger. men 19 "hartge felger er vel ikke over the top harry?? 20" spinners er harry..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selv E39 med E60 M5, men den gang fantes de bare i 18".

Det positive med det er at man får en bra komfort faktisk, samtidig som denne felgen ser større ut enn den er.

Felger med masse kant, som det er avbildet av her, ser mindre ut enn de er, personlig syns jeg dette er både harry og veldig gammeldags, men godt vi har ulik smak.

Har selv bestilt de felgene du har valgt deg i samme str på min E90, litt usikker på dem :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv bestilt de felgene du har valgt deg i samme str på min E90, litt usikker på dem :roll:

Naboen min har en E91, men noen liknende i BBS. De tar seg veldig godt ut på den bilen synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...