Mr.Vaslag Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Ikke mobb audi folkens. Audi har fine biler vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Golf Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Lurer på om T.A.S. har plassert "krokodillemunnen" feil vei, hehe. Helt utrolig. Det samme tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Hmm, ja det er mulig. Poenget var å vise hvem som stod i samme klasse. Siden han sa at ved å gå ned til 3 serie er et hakk ned og det ville han ikke - men han har jo gått ned til A4 og A4 stiller seg i samme klasse som 3 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 kondolerer.... Hehe, neida, grattis, er sikkert en bra bil det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Grattis, BMW er nå finest synes jeg, men Audi A8 er ganske flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Gratulerer med ny bil.A3 > 1 serie A4 > 3 serie A6 > 5 serie A8 > 7 serie Q7 > X5 TT > Z4 Du har gått ned et hakk ja Sånn matematisk har vel T.A.S satt krokodillemunnen riktig vei (eller tar jeg feil ). Ihvertfall grattis med ny bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 kondolerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Gratulerer med ny bil.A3 > 1 serie A4 > 3 serie A6 > 5 serie A8 > 7 serie Q7 > X5 TT > Z4 Du har gått ned et hakk ja Sånn matematisk har vel T.A.S satt krokodillemunnen riktig vei (eller tar jeg feil ). Ihvertfall grattis med ny bil . Om han liker Auda så har han plassert tegnet rett, huskeregelen er vel at krokodillen spiser alltid det største. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 hysj, folkens, dere skal ikke snakke stygt om ting som er dårligere jaja, grattis hvertfall, håper i det minste du blir fornøyd:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Om han liker Auda så har han plassert tegnet rett, huskeregelen er vel at krokodillen spiser alltid det største. Hmm, det var kansje sånn det var ja. Begynne å bli mange år siden jeg drev med krokodillematte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Gratulerer med ny bil.A3 > 1 serie A4 > 3 serie A6 > 5 serie A8 > 7 serie Q7 > X5 TT > Z4 Du har gått ned et hakk ja Sånn matematisk har vel T.A.S satt krokodillemunnen riktig vei (eller tar jeg feil ). Ihvertfall grattis med ny bil . Om han liker Auda så har han plassert tegnet rett, huskeregelen er vel at krokodillen spiser alltid det største. Nei, jeg er ikke noe særlig glad i auda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Gratulerer med ny bil. Personlig har jeg dårlig erfaring med Audi TD, men den var riktignok litt eldre. Håper du slipper unna denslags.. Ellers er det jo bare å bytte til ett visst annet merke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå