Tommy Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Bilmappe, en topris og en 1/2l pepsimax (ja det er jo kjøling i hanskerommet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Hansker og en colt45 Også vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 HanskeromLåsemutteren til felgene Det der var vel ikke så lurt å skrive her? Hvis du er redd for felgene dine liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 På BMW har jo låsemutteren sin faste, kjente plass i bagasjerommet så hvis man er redd for felgene er det jo ikke så dumt å legge den et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Hanskerommet ligger det : Avsaget hagle Finlandshette Spenn Midtarmelene ligger det: Ipod nano 4Gb black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 he he. mange gode hanskerom her ja ser jeg. jeg har følgene. vognkort kvitt på årsavgift 2006 naf bok noen hårstrikk til dama ser jeg her ja. og en hjerne til bilen henger her. skademeldings skjema og 1 stk hartge penn. trenger man noe mer da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 - Vognkort - Naf bok - Sender til laptimer Nafboka og laptimern blir selvsagt uttatt derifra når banekjøring pågår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Du, gdf er det slik at man må låse hanskerommet etter denne spørreundersøkelsen er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 I mitt hanskerom ligger følgende: Vognkort Servicehefte Brukerhåndbok NAF-boka 1 stk is-skrape En bunke med sånne "skaderapport-papirer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 En bunke med sånne "skaderapport-papirer" pleier du å kræsje ofte, eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Mitt hanskerom begynner å bli overfylt så man nok rydde der en dag: - 3 kulepenner - Skyvelær (ikke jeg vet jeg hvorfor) - Instruksjonsbok - Servicehefte - Analog klokke (byttet ut med minste OBC og endte opp i hanskerommet) - Original girkule - Lakkstift med calypsorød metallic - Vognkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Har bare vognkort og servicehefte i hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 * Kondomer * Et par tre striper/brukerdoser kokain * En skarpladet Luger * Falsk identifikasjon (politibetjent) * 600 Dollar i cash * 600 Euro i cash * Håndjern (alltid kjekt å ha) * Et utvalg "internasjonale" sertifikater * Et utvalg falske norske pass Hmmm... kunne ha vært spennende, men kun vognkort og servicehefte i hanskerommet... Jeg har imidlertid funnet en Luger under setet engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jessalisa Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Hehe... jeg er en jente hr, så eg tror kanskje eg har litt andre ting enn dokkke guttar som d e flest av hr inne... eg har: vognkort, servicehefte, ei tom lommabok, lipsyl, smykke, nåken øredobbar, tamp.., hårstrikker, nåken ppapirer, regnigar og kvitteringar, hmmm.. og kanskje nåken flerre jentetingelidinger inne i dr... hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gdf Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Du, gdf er det slik at man må låse hanskerommet etter denne spørreundersøkelsen er ferdig? Om jeg måtte pålagt dere å gjøre det hadde det nok vert en del fortapte sjeler her på forumet. Med tanke på bøter, kondomer, bunker med skademeldinger og diverse håndvåpen: alt som er ganske essensielt for å overleve i våre BMW dager Så jeg tror jeg lar vere på akkurat den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå