Hanzo/// Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Heisann, skal med tungt hjerte selge go`bilen min, og da lurer jeg på om det er noen her som er intr. i den. Det er en 95 mod. 328i. svart metallic, den har gått 165000km og er meget strøken. -svart delskin. -bordcomp. -17" alufelger. -godkjent senket 60/40 med apex/bilstein. -bilen er mappet i danmatk.. -toppen er skiftet+ny kam. Bilen er ikke importert og har kun hatt 3 eiere. det følger med dok. full service. om det er noe så er det bare å spørre.. SKAL TA NOEN BEDRE BILDER SNART. er ikke helt sikker på hba jeg skal ha for den, men det er bare å komme med bud/prisantydning. Mvh Hans Ove. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 glemte å si at bilen var på eu-kontroll for noen uker sider og det ble funnet 2 feil på den. ( 2-sommerdekk på snøføre, og 2-rust på bremmserør høyresiden bak.) dette blir ordnet snarest på verksted. Mvh Hans Ove 911 62 862 / 92 68 45 07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 du må sikkert komme med en minstepris eller en pris du kunne tenkt deg..vanskelig og si en pris når selger vil ha mest mulig og kjøper vil ha billigst mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Du har jo sikkert uansett sett for deg en minstepris du IKKE vil betale, så du kan jo da i teorien komme med en minstepris. Eller... ihvertfall området. Snakker man 100-120? 120-150? osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Du har jo sikkert uansett sett for deg en minstepris du IKKE vil betale, så du kan jo da i teorien komme med en minstepris. Eller... ihvertfall området. Snakker man 100-120? 120-150? osv. Hehehe... du mener sikkert at Hans328i har sett for seg en pris han ikke vil selge bilen for... ... ChrZZ har imidlertid et poeng og vi ser helst at man antyder en pris så vi slipper unødvendige runder med meningsløse skambud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 oki jeg skal være litt grei da. jeg håper jo å få noe mellom 120-150k for den. jeg hadde bilen inne på naf for en liten tid tilbake og da mente de at bilen var verd 150. men siden venstre bakdør "fusker" noen ganger (låsekassen) så jeg håper på 140k. Men kom gjerne med bud. el ring meg for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 sikkert en god del fra bergen som kjenner til denne bilen i og med at forrige eier av bilen var svært aktiv i bmccn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unitrack Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 jo meg, flere bilder hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 yes skal ta flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Du har jo sikkert uansett sett for deg en minstepris du IKKE vil betale, så du kan jo da i teorien komme med en minstepris. Eller... ihvertfall området. Snakker man 100-120? 120-150? osv. Hehehe... du mener sikkert at Hans328i har sett for seg en pris han ikke vil selge bilen for... ... ChrZZ har imidlertid et poeng og vi ser helst at man antyder en pris så vi slipper unødvendige runder med meningsløse skambud. Ja, det jeg egentlig skulle si var: "Og som en annen vis mann her på forumet en gang (eller mange) sa:" Er jo ikke akkurat mine ord, men jeg syntes at den setningsformuleringen passer så godt, så jeg stjal den litt fra Dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Intressert i bytte i 2000mod 323 CIA? er ute etter rimeligere bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 i og med at jeg skal selge bilen min pga. litt tøff økonomi så tror jeg at det blir en litt for dyr bil for meg. håper på salg av bilen og ikke bytte. -men takk for tilbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... ldato+DESC lå den inn i sted, skal se om jeg får tatt flere bilder av interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Den kunne jeg tenkt meg! Har du fått noen bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg