Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det vil den sikkert. E39 falt 11% rett over natten i pris da E60 ble sluppet ut...

Jeg tror ikke at vi skal regne med at E46 Coupe faller like mye i pris "over natten"... en 3-serie coupe kjøpes av et langt mer marginalt marked enn en 5-serie... :wink:

Skrevet

mhmm :-k

Blir litt dyrt dette...

325i - kr 535.000,-

330i - kr 696.000,-

335i - kr 771.000,-

330d - kr 662.000,-

335d - kr 781.000,-

Minste motor på over 500.000kr, men nå er ikke minste motor så liten heller da :roll:

Ønske vi hadde svenske priser(halvert av disse prisene), men da må vi stemme JA til eu neste gang, men trur egentlig ikke norge vil gjøre det siden dem vil være en selvstendig nasjon og ha sine OLJEPENGER for seg selv, jaja, sånn e d...

Skrevet

Ble litt solgt av det sammenligningsbildet der. Uten tvil lekker.

Bare ikke helt sikker på om jeg liker de buede linjene på skjørtene og bakfangeren, i forhold til e46's rette.

Vil ikke si at lytene bak er japse, men de kunne vært plukket rett av nye audi a3 sportsback...

Skrevet

Må bare si at coupen er mye pener enn sedan. De har strekt baklyktene fren et stykke noe som hever utseendet betraktelig fra mitt subjektive synspunkt.

Skrevet

Det jeg syntes var mest iøyefallende var de Audi lyktene bak... Kan ikke si jeg hopper i taket for dem :?

Holder foreløpig en knapp på sedanen jeg også...

Blir spennende å se den i "real-life" etterhvert :)

Skrevet
One cannot overlook the new 328i Coupe with its normally-aspirated inline six-cylinder engine. This is the latest model to take advantage of BMW’s weight-saving blend of magnesium and aluminum for the crankcase. The cylinder head cover and the bedplate are also made of aluminum. Fully variable Valvetronic valve management, an electric coolant pump and a fully controlled oil pump are features which serve to enhance the 328i Coupe’s efficiency and responsiveness.

The new engine in the 328i Coupe offers 230 horsepower and 200 lb-ft of torque. With 0 – 60 mph acceleration in just 6.2 seconds, this new “entry-level” Coupe is quicker than the previous top-of-the-line 330Ci Coupe.

Hæ? 328i?

Skrevet
Hvorfor har de kuttet ut 3.0 258HK motoren som sitter i dagens E90 330i og E60 530i..?

Det er nok klin like motorer. Forskjellen er nok i eksosanlegget og muligens men heller tvilsomt litt tunet motorstyring.

Er nok mest en papirøkning av effekten til 272 HK for å overgå eller bli like bra som enn eller annen modell fra Mercedes.

Skrevet
Hvorfor har de kuttet ut 3.0 258HK motoren som sitter i dagens E90 330i og E60 530i..?

Det er nok klin like motorer. Forskjellen er nok i eksosanlegget og muligens men heller tvilsomt litt tunet motorstyring.

Er nok mest en papirøkning av effekten til 272 HK for å overgå eller bli like bra som enn eller annen modell fra Mercedes.

Forskjellen er større enn som så. Den nye 3-literen har direkte-insprøytning, noe som er med på å gi de ekstra hestene...

http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsID/2060426.001/page/8/country/gcf/lang/eng/bmw/bmw-3.0-litre-engine-in-depth

Skrevet
One cannot overlook the new 328i Coupe with its normally-aspirated inline six-cylinder engine. This is the latest model to take advantage of BMW’s weight-saving blend of magnesium and aluminum for the crankcase. The cylinder head cover and the bedplate are also made of aluminum. Fully variable Valvetronic valve management, an electric coolant pump and a fully controlled oil pump are features which serve to enhance the 328i Coupe’s efficiency and responsiveness.

The new engine in the 328i Coupe offers 230 horsepower and 200 lb-ft of torque. With 0 – 60 mph acceleration in just 6.2 seconds, this new “entry-level” Coupe is quicker than the previous top-of-the-line 330Ci Coupe.

Hæ? 328i?

Er vel sannsynligvis en egen motor for USA. Har vært noen av de opp igjennom (ikke bare BMW). Ellers skal vel 325i/525i snart erstattes av 328i/528i.

Skrevet

Skal 325i og 525i snart erstattes av 328i og 528i. Herregud å BMW roter med disse modellnavnene sine da. Kan de ikke bestemme seg for hva de skal ha og bli ferdige med det?

Skrevet
Kan ikke si jeg synes den er noe spesielt. Helt enig med at det like gjerne kunne vært en audi bakfra. Dette er muligens første 3-serien hvor jeg faktisk synes sedanen er penere. Vi får se når man får sett den live :)

Meget bra!

Dette er god bil design..den fikk alt som sedan og stasjon mangla.

At hekken er lik Audi er eg ikkje heilt uenig i, men det er då ein flott hekk på nye Audi A6 Avant som kanskje er mest lik i lyktedesign.

Takka meg til at den er lik nye Audi i staden for ein gamal Mitsubitshi som sedanen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...