mortena Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Pusset opp en E30 323i -83 når jeg var 16. Sto DØNN strøken i garasjen i 2 år. Kjørte opp i 95 så dette er en stund siden. Fattern har hatt 12 BMWer så jeg har liksom fått det inn med morsmelka. Huska da han kjøpte E30 M3 i 91 eller 92.... Stooor opplevelse. Satt i bilen på timesvis å bare holdt i rattet. Og drømte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Må være onkelen min som hadde kjøpt seg en lyseblå E21 Bavaria BMW, hvite trekk rundt nakke putene og i det hele tatt-meget gildt! Han hadde en tregir kule mener jeg og huske... Og en vennine til moren mi hadde en svær 7'er, skikkelig luksus den gang. Og for å hoppe noen år fram, så prøvde jeg selv min første BMW, en E30 325i 87 model, ble mektig imponert når jeg bomgiret og begynte å starte å kjøre fra 3 gir uten problemer, da var jeg solgt... Siden har det bare vært en ting for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Må vere dat søskenbarnet mitt som er 3 år eldre enn meg kom med en E30 320i cab(4 takplater i bakasjerommet) og vi tok oss en tur på svingete vestlandsveier i fin fart:) Det var saker det. Lurer på om det er en 1984 modell. Vart totalvrake mens han hadde den, men jeg lurer på om den havna på møre og vart sett i stand igjen. Det er vel 13-14 år siden. Neste BMW episode var da jeg kjøpte min eminente 318i for 6 år siden av min far. Blir sannsynligvis aldri solgt igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Min første bmw opplevelse var da jeg var fem år, pappa hadde kjøpt seg en bmw dakargul 323, svarte sportskinnseter ! Denne solgte han forøvrig, dum som han var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Første gangen, da jeg fikk dilla, var jeg 7 år.. Satt på med en Z3.. Vært hektet siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Interessen startet vel når fattern fikk en e39 520ia som firma bil, men ble vel "frelst" for litt over tre år siden da jeg satt på men en kamerat i hans e32 750iL og senere i hans e30 325i M-tech 1 Da bestemte jeg meg for å kjøpe Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 da far lånte med seg en E39 528 for veldig lenge siden... husker fremdeles at vi diskuterte om motoren var på eller ikke ( den var så stille og rolig) da skjønnte jeg at det var noe spesielt med BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 første var vel får ca 7 år siden tenker jeg da jeg satt på med en kamerat av søster'n.. han hadde akkurat kjøpt seg en 318 e36! helt strøken og kjempe tøff bil! han skulle kjøre meg på fest.. så ble noen råner runder i brmunddal førs før jeg ble kjørt til festen! synes det var stort å få sitte på i en så fin bil da gitt!! nå har jeg akkurat maken, bare andre felger og litt sånn ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Jeg lærekjørte i en 320i fra 85' da jeg var 16. For å si det slik, så kjøpte jeg bilen dengang og siden har det bare ballet på seg. Har hatt EN Mitsu galant dengang jeg pusset opp e30en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Første gangen eg kjørte bmw sjøl var da eg fylte 18år, og kjørte en 318is, 95.mod. det var stas Etter det så tok det berre av 3 år siden eg fekk lappen, og en kan jo sjå på lista mi over biler eg har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Vi har en eldre tråd med nesten samme tema... og her er mitt svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Første BMWen jeg kjørte var vel 10 år siden og var en sliten E30 320(?). Det er til dags dato den værste bilen jeg noen gang har kjørt. Hjalp ikke på at jeg har 45 i sko og hadde rimelig breie CAT sko på meg. Klarte ikke bremse uten å trykke inn gassen samtidig... Men det var vel E36 coupe som starta BMW drømmen på nittitallet. Sexy bil, med sexy lyd, og bra drag. Har ikke eid noen BMW før den jeg har nå da. Utrolig deilig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 det var da jeg kjørte med kjøreskolebilen som var en 328cab, kjørelærern ba meg ta forbikjøring på bilen foran, dette var kulttttttt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå