Gå til innhold

530 xdT -06

Anbefalte innlegg

dsc0265ods1uc.jpg

denne bilen står i min garasje i natt... Har vært ute å prøvekjørt i hele kveld :D

Den er bare helt RÅ, med 500nm fra 2000 o/min.. 231 hk..

Er bare en bil som jeg prøver, koster 1,1 mill, har ikke rå til å kjøpe en sånn nå. er ekstrautstyr for 300 000 tusen, så den har det meste ombord. Passer fint inn i vinter Tromsø med 4x4...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på i en 530d taxi hjem en kveld. Riktig nok ikke 530xd, men allikevel. Den var chippet opp til rett over 300hk og hadde 600nm. Helt vilt. Følte nesten samme draget i den som en gang jeg satt på i E60 M5 de første meterne. Vanvittig motor. Hadde vært gøy med en 535 også, den har ihvertall potensiale for chip trimming. Kos deg med bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, men ser ikke spesiell ut med den kjipe fargen... ser ut som alle andre 5-serier... men det er jo kanskje noen som liker det også..

er forresten 520nm og det er en 2006 modell.

Ja håkon jeg er helt enig, den burde vært svart eller hvit, får da ser den ikke ut som andre 5 serier og da ser den ut som en bil med større motor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, men ser ikke spesiell ut med den kjipe fargen... ser ut som alle andre 5-serier... men det er jo kanskje noen som liker det også..

Ja håkon jeg er helt enig, den burde vært svart eller hvit, får da ser den ikke ut som andre 5 serier og da ser den ut som en bil med større motor..

Liker ulv i fåreklær jeg! :wink: Må den skille seg ut bare for den har stor motor? Kan parkere mange lokale helter da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolut en fin bil... som burde være førstevalget fremfor en X5... :wink: ... Hvorfor noen velger å kjøpe f.eks en X5 3.0d fremfor en E61 530Xd er utenfor min fatteevne. No-offence... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ulv i fåreklær jeg! :wink: Må den skille seg ut bare for den har stor motor? Kan parkere mange lokale helter da :lol:

men hva har fargen å si på hvordan bilen er da ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkerhet ;)

Med X5 sitter man trygt (tryggere) i en kollisjon. (hvis det ikke er mot en lastebil)

Hvis mengden av stål er avgjørende for sikkerhet burde man heller kjøpe en Ford Excursion... sikkert mye billigere enn en X5 også... :lol:

nblack_excursion_ext01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he-he, sant nok :lol:. Hvilken bil ville du ha sittet i om du tilfeldighvis hadde kommet utfor en kollisjon? 325Xi eller X5? ;)

Definitivt X5!

Men 530 Xda er jo en glimrende bil, skulle prøve en 550 i helga, men det passet seg dessverre ikke slik, nydelig mtorlyd da!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...