jcvold Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 nå har pappa kjøpt seg ny bil.ville ha en suv og jeg påvirka han til å gå for BMW : en 2006` X3! er en del utstyr: Sportseter,sportsratt,midtarmlene,klima,cruicekontroll,oppvarma sete og ratt,regnsensor,el avblend speil, 18" og 17" felger,hill decent controll,dsc xeon,tonede ruteter ,bra anlegg osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Eneste X som funker for meg, er X5 X3 er for sær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Du må gratulere faren din med ny bil da jcvold! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 jo takk ! jeg kommer vel til å låne den en del jeg og! jeg henta den i oslo å kjørte 600 kilometer hjem.gikk helt fint det i de bra setene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Hei. Gratulerer med ny bil i familien. X3 er en fin bil. Kunne godt tenkt meg en slik en etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Selvfølgelig skal du gratulere din far med X3, men du verden så mye finere bilen til høyre er (nederste bildet)... no-offence... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Sorry folkens, men den bilen der er jo ikke mye pen.. Ser ut som en kia.. (Kanskje ikke så ille da, men.. ) Men gratulerer uansett hva jeg synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 Selvfølgelig skal du gratulere din far med X3, men du verden så mye finere bilen til høyre er (nederste bildet)... no-offence... hehe,takk! den er nemmelig min 2000` 320 cupè! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg syns X3'n er ganske tøff jeg Enda tøffere hadde den vært med AC-Schnitser stylig eller lakerte bumpere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 han har vist planer om å kjøpe instegsbrett i alu på sidene.er 18" vinterfelger på den no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Gratulerer med nytt kjøretøy, pen bil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Selvfølgelig skal du gratulere din far med X3, men du verden så mye finere bilen til høyre er (nederste bildet)... no-offence... Helt enig.. Men gratuler din far.. Mangen Østlendinger som flytter til gulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 gratulerer med ny bil til din far da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 takketakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 BMW familie er en fornøyd familie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå