///Magnus Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Jeg står og skrur på luftfilteret mitt igjen etter å ha renset det. Er igrunn veldig fornøyd med både bilen og det rengjorte filteret... Så hører jeg en "summende brumming" litt lenger nede i gata komme mot meg utenfor syne. Står spent og glaner ut porten og venter på hva slags bil som skal komme forbi. Dette er i et rolig boligområde, så det tar litt tid. Så ser jeg den, tror du ikke det er en M3 CSL da!? Står der med haka i grusen og glaner etter den til den er ute av syne... Kunne vært hva som helst annet rått, være seg Ferrari eller Lamborghini, så hadde jeg kikket på den og ikke tenkt så veldig mye mer over det, men denne CSL'en klarer jeg bare ikke å slutte å tenke på. Definitivt min drømmebil nummer EN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 fin bil det... men ikke den fineste BMW'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 fin bil det... men ikke den fineste BMW'en.. Det synes jeg den er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Ja, eg heller mot det eg også..syns alt med den bilen er griserått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 fin bil det... men ikke den fineste BMW'en.. Enig... den fineste er E9 3.0 CSi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 fin bil det... men ikke den fineste BMW'en.. Enig... den fineste er E9 3.0 CSi... Enig med deg der jeg! E9 3.0 CSi er det peneste Bayeriche Motoren Werke har skapt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Fikk et lite hakeslepp i dag jeg og. Ex. Konigsegget til Vollviken trilla forbi leiligheten min i dag. Digg lyd der og ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reino Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Hva er forskjellen på en vanlig M3 og CSL? Da tenker jeg på eksteriøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Det er vel bagasjelokk, frontfange, carbontak og felger? Noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Usikkert jeg, teller dette øverste bildet med som eksteriør? Ikke helt samme som M3 der iallefall... Nederst, over pottene er en carbondetalj Bilde av bilen i aksjon btw: Ikke verst den bilen der ja, absolutt i toppsjiktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Hva er forskjellen på en vanlig M3 og CSL? Da tenker jeg på eksteriøret motorromet er fyllt med carbon, annet bagasjelokk, carbon tak, carbon detaljer rundt enderør og på fronfanger og CSL felgene.. men jeg vil si den største forskjellen ligger i interiøret, som er totalt nedstrippet.. Minimalt med utstyr og maksimalt med carbon Setene er helstøpt i carbon og dørene er full av carbon.. Helt rå bil.. Synes uten tvil det er den råeste bilen i BMW's nåværende linje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 fin bil det... men ikke den fineste BMW'en.. Er vel egentlig enig, men den råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Slenger inn ett bilde av interiøret jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 fin bil det... men ikke den fineste BMW'en.. Enig... den fineste er E9 3.0 CSi... Enig med deg der jeg! E9 3.0 CSi er det peneste Bayeriche Motoren Werke har skapt! Nesten enig!! Men E24 M635i/635i er ENDA finere. Klassiker og min favortt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Det interiøret der er til å bli yr av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå