Fredrik Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Jaha? Det er konge å bruke den ene måneden av vidregående som kanskje betyr noe til kun fyll og kjøre rundt med vannpistoler? Lavmål og meningsløst hele greiene. Russen viser virkelig hvor mye man har igjen av 12 års skolegang. Jeg er bare SÅ enig med hagenisse, helt meningsløst det russegreiene . Hvorfor kan man ikke bare feire etter eksamen og feste/ oppføre seg som vanlige folk. Jeg henger meg på disse to kommentarene... russen er generelt ganske enkelt for utagerende (les: barnslig)... hvorfor kan man ikke ha en studentfeiring slik de har det i bl.a USA og her i Danmark ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Dvs? Normal festing ETTER at eksamene er fullført? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 det er vel ikke så lett å bli kvitt russen når det er så mye penger å tjene på dem? masse penger til bil/lastebil-verksteder,biltilsynet tjener godt på godkjenninger av ombygging osv, elektrikere tjener på el-godkjenning av kjøretøyene, utleiefirmaer tjener fett på anlegg og agregat, viking tjener bra på veihjelp til biler og busser som blir henta fram etter 12mnd bak en låve for så å hardkjøres bla fra oslo til stavanger.. arrangørene av nevnte treff tjente sykt på inngangsbilletter(bare å parkere bussen kosta 900kr) de som selger russedresser ol lever glade dager nå og leste at russen la igjen over 25millioner i stavanger...!! noen buss-sjåfører tjener også bra på dette selv om en del av oss kjører billig eller gratis da man er foresatt el ifamilie til en på bussen. personlig er jeg verken for eller imot,men synes at det burde vært en feiring etter eksamen og for de som består. blir skulk og uopplagte stunder som russ.. de som styrer med organiseringen av bussen vår har likevel fått mye erfaring når det gjelder å få en utrangert turbuss ombygd,godkjent og med å få inn penger samt å få 22(fulle) ungdommer til faktisk å møte på rett sted til avtalt tid. jeg kommer på avtalt tid og kjører-har ikke vært involvert i noe annet og er imponert over de 3 som har organisert allt dette. litt tull ble det med biltilsynet,men hvem har ikke krangla med dem? og litt småfix underveis har det blitt,men når bussen antagelig snart har gått 2mill og fortsatt gjør 70km/t opp lierbakken uten svart røyk bak,bremser mykt å fint så kan jeg ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Dvs? Normal festing ETTER at eksamene er fullført? Ja... hvis du med normal festing mener en god fest uten fyll, spetakkel og annet som plager alle oss andre som ikke er russ. Jeg mener at russefeiringen har utviklet seg til et slags antiklimaks der man noen uker i slutten av tredjegym kan være drittunger for en siste gang før man blir presumptiv voksen. Hvorfor skal man forresten jokke rundt i en kjeledress som små barn ?... ... Helt ærlig så mener jeg at ungdomsfestingen i Norge bør strammes temmelig mye opp så ikke alt bare blir en eneste stor "Hemsedalweekend". Selv danskene har hørt om Osloungdommens rølping i Hemsedal... og deres reaksjon er alt overveiende: "for nogle forkælede møgunger" eller "for noen bortskjemte drittunger" på norsk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 en av knutene jeg har tatt, er f.eks å løpe igjenom en bil på rødt lys.. ganske festlig Hvis noen hadde gjort det i min bil hadde jeg klikka! Rødere russ får du f... ikke Har ikke du coupe? 20 jenteruss over fanget hadde vel ikke gjort noe Nope, har sedan. 20 jenteruss? 2-3 hadde holdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Rødruss = brukt tampong... Kanskje vi skulle lage ein bimmers.no knute. Ein wunderbaum for kvar rødruss ein tar med døra??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Nej russ er noe vas :\ Bruk heller penger på å få deg en bimmer du kan kose deg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Det du sier der haakon er etter min mening ganske feil! Det er jo butikker og slikt som sponser en del av bilene da.. Sponser anlegg, kanskje maling/lakk, interiør osv osv.. Så det er jo rent tap. Og det er jo mange ulykker i russetiden og det taper forsikringselskapene grovt på. Greit nok det med inngangsbiletter etc.. Men hvorfor feste i 17 dager og risikere å få dårlig karakterer og mye fravær pga det? Mye bedre å vente til etter eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 for et par dager siden gikk en 35åring rundt på bislet og sparket speilene av på alle bilene han passerte,men det vil jo ikke si at alle på 35 er mongo for det....? Så sans så sant, er ofte slik at noen få ødelegger for hele hurven.. Ta de får det gjelder og la de resterende få ha det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Dei som ikkje har vært russ sjølv, har jo egentleg ikkje so mykje dei skulle sagt, i og med at dei veit ikkje korleis den følelsen er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Dei som ikkje har vært russ sjølv, har jo egentleg ikkje so mykje dei skulle sagt, i og med at dei veit ikkje korleis den følelsen er... Helt enig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Er i hvertfall slutt nu, og lenge til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Er i hvertfall slutt nu, og lenge til neste gang ja og bra er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Slutt å syte over russen. Var russ selv i år og føler at det var knall moro! Er kjekt å kunne ha 2-3 uker en gang i livet hvor man ikke er redd for å drite seg ut. Om man fucker opp karakterene sine og øker fraværet er opp til en selv. Går an å være russ uten å drikke seg søkke full hver dag og gi faen i skolen og! Og den russen som driver å ødelegger for andre gjør det ikke pga. de er russ, men pga. de er idioter som person. De oppfører seg nok helt likt i beruset tilstand uten russeklær på og! Når jeg er ute og kjører i byen i helgene ser jeg like mange voksne og godt voksne som ikke kan å oppføre seg som og finner på faenskap! Når man er russ og 18-19 år pluss minus bør man kunne tenke såppass fornuftig at man klarer å ta ansvaret for utdanningen og oppførselen sin selv. Klarer de ikke det er det deres problem og da må de tilbake på skolebenken et år til for å lære seg å bli voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå