Saltkjelen Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 4585&stc=1 http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 4600&stc=1 Denne sportspakken her var da mye penere enn M-Techen på E90 og E91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Rå den der doningen, men hva er gjort med emblemene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 joda det kledde, men var ikke helt optimal for min del, kanskje for jeg ikke liker hønsenetting, men pen bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Rå den der doningen, men hva er gjort med emblemene?? bilen er nokk forkledd, da den er ute til testing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Fronten er jo grei nok, men den ræva der blir jeg aldri noe fan av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Fronten er jo grei nok, men den ræva der blir jeg aldri noe fan av Jeg må si meg enig med deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 bakenden var ikke BMW i hvertfall.. så ut som en civic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Håper å se noen flere bilder av den der. Så ikke dumt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Fronten er jo grei nok, men den ræva der blir jeg aldri noe fan av Den uttalelsen er jeg helt enig i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Tjaaa..... Er ikke helt overbevisst. Synes nå engeng at M-Tech er penere. Det skal hvertfall jeg ha når E46en byttes i en E91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Fronten er jo grei nok, men den ræva der blir jeg aldri noe fan av Den uttalelsen er jeg helt enig i... Slår meg med her jeg også! Trenger nok litt mer tid på den bakenden der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 syns den ligner veldig på rumpa på en audi a4/a6.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Det lille jeg har sett(og det er kun bilder) av E92 er skuffende syns jeg . Hekken assosierer veldig til Audi, når jeg så eksosen på denne M-Tech'n tenkte jeg Audi med en gang . Liker heller ikke at Coupe'n har fått "bagasjelokk", Coupe skal liksom ikke ha det hvis dere skjønner hva jeg mener . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Det lille jeg har sett(og det er kun bilder) av E92 er skuffende syns jeg . Hekken assosierer veldig til Audi, når jeg så eksosen på denne M-Tech'n tenkte jeg Audi med en gang . Liker heller ikke at Coupe'n har fått "bagasjelokk", Coupe skal liksom ikke ha det hvis dere skjønner hva jeg mener . Øøøø...nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Jeg liker'n jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå