Gå til innhold

er denne verd prisen?

Anbefalte innlegg

:roll:

Steffen... hvor ble det av de seriøse planene om å kjøpe E39 M5, eller E46 M3 cab?

Du hadde jo en tråd om å kjøpe en av disse, men var bekymret for bensin forbruket...

Nå ser du på en E39 520?

:drink:

Men, for å svare på spm - styr unna E39 520, gå heller for 523, 520 blir treg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den prisen ja, som M3cab sier, så kan man få en E39 523 osv, men da litt "eldre" og kanskje noe mindre utstyr.

EDIT:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=966960

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=944097

som et eksempel.

Virker KANSKJE som at den er litt overpriset.. den 520.. men den har mye utstyr.. så slikt teller en del opp ja (men er virkelig 17" noe å ha på en E39?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om denne motoren "holder" i en E39, det er jo en stor og tung bil.

Mulig fatter skal selge sin strøkne E39, sølv 99 model, med alt utstyr tror jeg, el. comfort seter i sort skinn, m minne, soltak, navi/tv, innklappbare speil, pcd, aut, m streptonic, +++

km, ca 110.000km, alle servicer, pedantisk hold.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der fikk jeg en bekjent til å se på. Er langt mer shabby enn bildene tilsier. Bla. er baksetet halvveis oppspist av bikkjen hans. (Barnesetet dekker den delen av setet på bildet). Ellers virket den generelt slitt. En og annen knapp manglet, misfarget dashbord, småbulker over hele bilen osv...

Den har også stått tilsalgs i sikkert et år snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor alle sier at man bør styre unna 520. Jeg har selv eid E39 520i og jeg har en kamerat som eier en E39 520dT. Jeg har prøvd bilen hans og bilen er på ingen måte noen sinke. Jeg var storfornøyd med min E39 520i med manuell kasse. Kan ikke si at den var på noen som helst måte treg..

Den 520d`en du linket til syntes jeg var noe overpriset ja. Kameraten min som eier 520dT gav 280 000 for et par år siden og den hadde nogen lunde samme utstyr som den du linket til, utenom navigasjonssystem. Den hadde vel gått rundt 116 000 km da han kjøpte den. Finn deg en E39 med masse utstyr, særlig skinn og luke, da er den lett(ere) solgt etterpå.

Jeg sakset ut innlegget jeg har skrevet i en annen tråd;

Jeg hadde en 97 520i som begynte å nærme seg 180 000 km. Den fikk regelmessig stell og vedlikehold og jeg måtte kun skifte ut slitedeler. Lenke armer og liknende. Bilen skal visst ha gått over 200 000 km idag uten noen særlige problemer etter at jeg solgte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...