Gå til innhold

kjøpe BMW i USA

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Du må nok ta lappen der nede først, men det er bare en teoriprøve. sånn var det ihvertfall i new jersey/pensylvania. forsikring er og forholdsvis dyrt der nede, men bilene er jo sykt billig, 45000 dollar for en ett år gammel m3 er jo ikke så leit......:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,hehe.men fant en 328is cupe også til samme pris.men åssen er det med å eie bil i USA med tanke på forsikring og eierforhold? dyrt?

Forsikring er dyrt i USA.

Regn gjerne med 1.000.- i mnd.

S.C, vel, hvorfor ikke kjøpe seg en Z3 2.8 eller en annen cab med voksen motor :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann =)

Jeg bor i usa og går også på flyger skole. ser du skal opp til naia eller near eller hva det heter.

Når det gjelder bmw i usa så er det ganske så dyrt i forhold til hva mye annet her koster. Du kan få en ganske så ny bil i forhold til en bmw som er gammel og gått mye. Man sier som regel at man bør unngå å kjøpe en bil som har gått mere enn 100000 miles her.

Jeg mener du er her for studier i 2 år og bruk heller pengene på en billig bil som bruker lite bensin og er billig å forsikre. Jeg har en 1998 Ford Explorer der jeg betaler 124 dollar i mnd i forsikring og det er bare ansvars forsikring.

Jeg er som sagt veldig glad i bmw, men er jo greit å kjøpe en bil som er billig, og en ting som er sikkert er at den prisen du har fått på skolen er en fra pris. du går nesten 20% over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...