Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til høsten flytter jeg til usa for 2 år,og da må jeg jo kansje ha en bil,helst BMW.her de no lignende Finn.ni eller autodb der som jeg kan søke etter

brukte biler?

Skrevet

skal til Connway ,i south carolina.på

flygerskole.skal bli pilot.er 2 års opphold i USA,og kan ikke være uten bimmer så lenge :)

Skrevet

ja,hehe.men fant en 328is cupe også til samme pris.men åssen er det med å eie bil i USA med tanke på forsikring og eierforhold? dyrt?

Skrevet

Du må nok ta lappen der nede først, men det er bare en teoriprøve. sånn var det ihvertfall i new jersey/pensylvania. forsikring er og forholdsvis dyrt der nede, men bilene er jo sykt billig, 45000 dollar for en ett år gammel m3 er jo ikke så leit......:)

Skrevet
ja,hehe.men fant en 328is cupe også til samme pris.men åssen er det med å eie bil i USA med tanke på forsikring og eierforhold? dyrt?

Forsikring er dyrt i USA.

Regn gjerne med 1.000.- i mnd.

S.C, vel, hvorfor ikke kjøpe seg en Z3 2.8 eller en annen cab med voksen motor :wink:

Skrevet

Heisann =)

Jeg bor i usa og går også på flyger skole. ser du skal opp til naia eller near eller hva det heter.

Når det gjelder bmw i usa så er det ganske så dyrt i forhold til hva mye annet her koster. Du kan få en ganske så ny bil i forhold til en bmw som er gammel og gått mye. Man sier som regel at man bør unngå å kjøpe en bil som har gått mere enn 100000 miles her.

Jeg mener du er her for studier i 2 år og bruk heller pengene på en billig bil som bruker lite bensin og er billig å forsikre. Jeg har en 1998 Ford Explorer der jeg betaler 124 dollar i mnd i forsikring og det er bare ansvars forsikring.

Jeg er som sagt veldig glad i bmw, men er jo greit å kjøpe en bil som er billig, og en ting som er sikkert er at den prisen du har fått på skolen er en fra pris. du går nesten 20% over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...