BalleKnalle Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Tipper at det der blir en populær "barnefamilie-racer" ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 har aldri likt Touring. og kommer neppe til å like de, før jeg har anskaffet meg et bar barn! men de er ikke dumme å så på. fårall del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Litt rart om den ikke får rillene sedanen har på skjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2006 Tror bilen på bildene er diskret maskert. De har skjult bla bmw merkene på front og bakende, så det kan jo hende rillene er skjult? Hvis en ser på bilde nr.2 så synes jeg at jeg ser en liten firkanta "flekk" der rillene skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Ser ikke noe flekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 vanlig speil også, men det skal jo komme.. så er sikkert den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2006 Ser ikke noe flekk.. Mulig det er synest mitt som er for godt, men jeg synes tydelig å se konturene av en "lapp", om du vil , akkurat der hvor rillene skal sitte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Syns Ac snitzher sine Touring er penere, går et par her, både sedan og Touring, jævlig lekre, spesielt i mørk farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 ser ut som en helt normal E61... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Yes, jeg vil gjerne ha et eksemplar av E61 M5. Fantastisk at BMW lager M5 Touring igjen . Men får håpe at de finpusser litt på plasseringen av eksospottene. Stikker jo langt ut og kunne vært litt mer integrert i fangeren . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Jeg tviler på at BMW kommer til å bruke M-Tech bakfangeren på en eventuell produksjonsmodell. Hvis E61 M5 kommer tror jeg at bakfangeren vil få samme design som E60 M5 bakfangeren, slik Bilnorge.no viste for en stund tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2006 Jepp, enig i tankegangen der M5 fangeren ser jo mye bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Så sint ut med fire heftige utblås som stikker litt langt ut! Vi vet jo at de pottene trengs!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Nei, liker ikkje E61 eg... E60 derimot er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå