Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk vil ha det slik. Vil man diskutere politikk er det vel bedre å gjøre det på et forum med folk som interesserer seg for slikt og ikke på et forum for folk registrerte seg pga interessen for BMW..

Ellers blir det jo bare masse spam, og det har vi jo faktisk tulletråden til...

Ja, for folk som holder på med bil og bmw er IKKE interessert i politikk..

Nei, støtter trådstarter fullt ut.. Når forumet skal holdes under et konstant jerngrep blir det kjipt tilslutt. Man ødelegger ikke noe med et ordentlig off-topic forum, alle andre forum har det.. Man oppnå¨r heller flere diksusjoner, noe som er bra..

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Du intresserer deg altså kun for BMW, alt annet i livet bryr du deg fint lite om?

Klokt innlegg.

Når skrev jeg det? Andre interesser diskuterer jeg på andre forum.

Skrevet

:lol:

Godt poeng

Tulletråden eksisterer jo til denslags bruk...

Noe utover dette kan fort føre til for mye OT og mye fjas.

Du mangler jo fullstendig forståelse av hva jeg mener mister.

La meg ta et litt dumt eksempel med det gjør nytten.

Går du rundt å snakker konstant BMW dagen lang? I OT delen kan vi snakke om alt mulig som ikke har med BMW å gjøre, men som alikevell er kjekt å snakke om, du peilet deg noe jævelig inn på politikk...jeg sier ikke det skal være et politisk del, men en del hvor vi kan snakke om alt mulig, musikk, filmer, alt mulig som vi intresserer oss for. Men du har vell et forum klart for alt du intresserer deg for du? :)

Om du mener OT delen bare hadde innehold fjas, så kan jo du holde deg borte så slipper vi fjaset :)

Skrevet

Funker veldig bra slik det er nå... kan skrive tull i tulletråden ( selv om jeg syns den kunne hete noe annet)

det er jo et BMW forum, og da er det BMW og bil i BMW-sammenheng som skal diskuteres... dum diskusjon egentlig ...

Skrevet
Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk vil ha det slik. Vil man diskutere politikk er det vel bedre å gjøre det på et forum med folk som interesserer seg for slikt og ikke på et forum for folk registrerte seg pga interessen for BMW..

Ellers blir det jo bare masse spam, og det har vi jo faktisk tulletråden til...

Du intresserer deg altså kun for BMW, alt annet i livet bryr du deg fint lite om?

Klokt innlegg.

unnskyld om jeg er krass.. men hvor gammel er du Per? du takler jo ikke kritikk virker det som.

hvis du leser hva som står. så skrives det att flere av oss har ANDRE altså flere forskjellige forum på nettet ( ikke bare www.bimmers.no ) som vi bruker.

Så om jeg da eksempelvis har en volvo, har 3hunder, liker å rosemale, er spillegal, liker odd norstoga, elsker D.D.E, kjører rundt på en Yamaha V-max, driver lydstudio og jobber som skogsarbeider. så føler du Per att www.bimmers.no er det selvskrivende forumet for meg på nett når jeg vil snakke om/diskutere mine interesser?

bimmers = bayer = kebabtralle = bayerske møkka werk = bær møkka wekk = brings me woman = alt dette er sleng/kallenavn på bmw..

www.bimmers.no het www.bmwguiden.no før.. men siden bmw ikke tillot dette lenger måtte Gunnar skifte til www.bimmers.no

altså. vi går ikke på VW-audi klubben sitt forum for å diskutere den nye Honda Civic'n?

Skrevet

våket på feil fot idag;), det er jo et bmw forum. Å da er jo saken veldig enkelt da.. Forumet ble veldig enkelt laget for bmw freaks og ikke for politikk og etc.. skjønner hva du vil med innlegget.. men jeg liker veldig godt hvordan forumet blir styrt, synes ingen av adminene er noe drittsekker. Jeg følere at alt blir styrt med sunnfornuft og litt "skjønn" men det er jo meg som sagt! men politikk det kan jeg styr med for!

Mvh Stian S

Skrevet

:lol:

Godt poeng

Tulletråden eksisterer jo til denslags bruk...

Noe utover dette kan fort føre til for mye OT og mye fjas.

Du mangler jo fullstendig forståelse av hva jeg mener mister.

La meg ta et litt dumt eksempel med det gjør nytten.

Går du rundt å snakker konstant BMW dagen lang? I OT delen kan vi snakke om alt mulig som ikke har med BMW å gjøre, men som alikevell er kjekt å snakke om, du peilet deg noe jævelig inn på politikk...jeg sier ikke det skal være et politisk del, men en del hvor vi kan snakke om alt mulig, musikk, filmer, alt mulig som vi intresserer oss for. Men du har vell et forum klart for alt du intresserer deg for du? :)

Om du mener OT delen bare hadde innehold fjas, så kan jo du holde deg borte så slipper vi fjaset :)

er det noen som mangler fullstendig forståelse her så er det iallefall IKKE Scnellfahren...

Skrevet
Men du har vell et forum klart for alt du intresserer deg for du

Jeg tror du skal ha rimelig sære interesser hvis du ikke finner et forum for det. :wink: Dessuten... "alle" andre forum har jo en off-topic del, holder ikke det? :roll:

Skrevet
unnskyld om jeg er krass.. men hvor gammel er du Per? du takler jo ikke kritikk virker det som.

hvis du leser hva som står. så skrives det att flere av oss har ANDRE altså flere forskjellige forum på nettet ( ikke bare www.bimmers.no ) som vi bruker.

Så om jeg da eksempelvis har en volvo, har 3hunder, liker å rosemale, er spillegal, liker odd norstoga, elsker D.D.E, kjører rundt på en Yamaha V-max, driver lydstudio og jobber som skogsarbeider. så føler du Per att www.bimmers.no er det selvskrivende forumet for meg på nett når jeg vil snakke om/diskutere mine interesser?

bimmers = bayer = kebabtralle = bayerske møkka werk = bær møkka wekk = brings me woman = alt dette er sleng/kallenavn på bmw..

www.bimmers.no het www.bmwguiden.no før.. men siden bmw ikke tillot dette lenger måtte Gunnar skifte til www.bimmers.no

altså. vi går ikke på VW-audi klubben sitt forum for å diskutere den nye Honda Civic'n?

Gammel nok til å kjøre bil og litt til, det har ikke noe med saken å gjøre.

Uansett, tåle kritikk eller ikke. Jeg tåler kritikk så lenge jeg delvis kan være enig. Men argumentene du gir er jo syltynne og bærer preg av at du prøver å være morsom og latterligjør noe.

Men som sagt, jeg har et annet forum jeg er på, og titter bare innom bimmers.no av og til for å sjekke småting. Men uansett, om dere ikke vil forbedre forumet med en OT-del. Hvor man kan snakke litt uten å bli tøylet så jævelig så er det nada problema for meg.

Skrevet
Men du har vell et forum klart for alt du intresserer deg for du

Jeg tror du skal ha rimelig sære interesser hvis du ikke finner et forum for det. :wink: Dessuten... "alle" andre forum har jo en off-topic del, holder ikke det? :roll:

Så er også "aktive" medlemmer latterlig lavt på dette forumet iforhold til hva det kunne vært også da. Altså man må prøve å forbedre :) Er foreksempel litt over 50 medlemmer pålogget her nå...150 hadde vert bra...100 ok...50 er lavt.

Blir jo lynsjet her når man kommer med tips til fobedringer....

Skrevet

skjønner ikke vitsen med å bli medlem på et bmw forum for og snakke om damer politikk osv,

om du ikke liker og snakke bil dagen lang finnes det jo andre diskusjonforumer der ute.. dette forumer er jo egentlig for folkr som deler sine bilinteresser og kunnskaper..

synes det holder med OT tråden jeg

Skrevet
Funker veldig bra slik det er nå... kan skrive tull i tulletråden ( selv om jeg syns den kunne hete noe annet)

det er jo et BMW forum, og da er det BMW og bil i BMW-sammenheng som skal diskuteres... dum diskusjon egentlig ...

Forumet er etter min mening meget bra slik det er i dag, men jeg kunne faktisk godt tenke meg å lese litt om hva BMW interesserte ellers interesserer seg for... og det behøver ikke nødvendigvis kun bare være damer, "drekka", gatebil, kjøre for fort etc... :wink: ... Jeg tror rimelig mange her inne har andre felles interesser uten å vite om det... som f.eks jobb/fag, økonomi, fly, u-båter... eller andre indirekte eller direkte relasjoner til BMW.

Når dette er nevnt er det viktig for meg å poengtere at det er Gunnar´s forum og jeg ønsker ikke med dette innlegget å kritisere hans avgjørelser... forumets suksess er jo tross alt for det aller meste takket være hans innsats... :wink:

"Tulletråden" liker jeg egentlig ikke... den er for alle praktiske formål ganske så ubrukelig... dog er den en nødløsning som virker etter hensikten... :roll:

Skrevet
Så er også "aktive" medlemmer latterlig lavt på dette forumet iforhold til hva det kunne vært også da. Altså man må prøve å forbedre :) Er foreksempel litt over 50 medlemmer pålogget her nå...150 hadde vert bra...100 ok...50 er lavt.

Jeg foretrekker nå kvalitet foran kvantitet jeg da, men hver sin smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...