Gå til innhold

Bimmers.no med kun bilprat! Kjedelig!

Share

Anbefalte innlegg

Jeg er i grunn også enig med Per Eklund. Jeg hadde ikke hatt noe i mot en egen forumdel hvor man kan poste hva man vil innenfor rimelighetens grense. Gjerne lag det slik at ikke postene som blir postet der teller med i den totale postcounten... Nå sier jeg ikke at folk her er sykelig opptatt av hvor mange poster man har, men jeg ser at det finnes mange rundtom som poster bare for å poste (den gleden blir liksom litt borte når det ikke teller noe ;)

Men på den andre siden; Dette forumet er absolutt ett av de bedre jeg har kommet over, mye pga det ikke er en masse useriøs posting.

Så jeg backer opp trådstarter, hvorfor ikke bare prøve det? Det er ikke ment som en, "komme her og fortelle admins hvordan forumet skal brukes", jeg er meget tilfreds med forumet og hvordan det driftes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jesus Christ...., PerEklund! Her var man hårfin..

Men kan være andre tilfeller, vet du, hvor en bruker bare har sagt at han skal ha den, hvorpå han uteblir med informasjon om navn etc.

Anywho.. du får seile den tråden din videre i egen, og ikke akkurat rom, sjø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jeg pakka buksa og gidde den til posten med nicket til han som kjøpte den?

Jeg tenkte i mer generelle vendinger... en eller annen kommer med det høyeste budet pr. innlegg, trådstarter aksepterer og det er det.... tiden går og den viser seg å være bortkastet for trådstarter. Bare kjedelig hvis budet var for en bil til flere tusen festblanketter.... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jeg pakka buksa og gidde den til posten med nicket til han som kjøpte den?

Jeg tenkte i mer generelle vendinger... en eller annen kommer med det høyeste budet pr. innlegg, trådstarter aksepterer og det er det.... tiden går og den viser seg å være bortkastet for trådstarter. Bare kjedelig hvis budet var for en bil til flere tusen festblanketter.... #-o

Da kan jeg se problemet....tror det blir vanskelig å bevise noe da om man bare har et nick og ikke noe navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det fungerer ypperlig slik det er pr. dags dato. Var for en liten stund tilbake da "Annet" var kun annet, at det kom inn OT innlegg etter OT innlegg som folk så seg lei på. Det finns jo ørten andre forumer rundt om på nettet der man kan diskutere disse OT tingene..

Jeg syntes at man kan diskutere både bil og motor generelt i annet. Jeg tror det er mange her inne som har interesse i både bil, båt og mc (:?) , så dette har jeg ikke noe imot å ha her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet med å ha mulighet til å diskutere løst med folk man har "snakket" med over en lengere periode..Det er ikke værre enn å holde seg unna "sofakroken" eller hva en vil kalle det,alle må jo ikke inn på alle tråder den dag i dag heller,så er jo bare å hoppe elagant over den katogorien :D

Flott at PerEklund kommer med detta forslaget(selv om det er vært oppe før)

Er 100% klar over at det til syvende å sist er Gunnar som bestemmer her men jeg vil tippe at han bryr seg om hva fok vil og ikke vil...kan ikke se at det skal være så vanskelig å gjennomføre dette selv om det bare hadde vært på prøve basis i første om gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker faktisk ikke lese gjennom hele denne tråden her, men har lest noen innlegg. Det jeg kan si er at grunnen til at det er som i dag, er at jeg fikk så jævlig mange klager fra brukere på at det var så mye off topic her inne. Fordi det VAR helt åpent før, desverre ble det VELDIG mye off topic etter at brukermassen økte så drastisk som den gjorde. Tidligere var vi såpass få her at det ikke var noe problem.. men så tok det altså helt av, og jeg fikk konstant klager på det fra brukere. Det var å tillate alt eller ingenting, og det ble ingenting.

At ikke alle er fornøyde med det har jeg ingen problemer med å tro på - jeg skulle ofte ønske meg muligheten til å legge inn OT her selv, men det er en del som ikke liker det, og det blir uansett litt mye. Bruker man "Vis nye innlegg" får man da opp kanskje minst like mye OT som BMW-relaterte tråder, og det blir jo unektelig litt rart siden dette tross alt er en side som omhandler BMW.

Å sammenligne bimmers.no med hverdagslige samtaler blir feil. Dette er som å være på BMW-treff. Da er det som regel BMW- og kjøreprat det går i, slik som her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av "mot argumentene" du bruker er lette å fikse opp i.

Altså at OT delen ikke vises på nye innlegg samt at OT innlegg ikke teller på "post tellern" til brukerne. Om dette lar seg gjøre med det forumet du bruker vet jeg ikke da :)

At det diskuteres mye BMW om ikke bare BMW på treff er vell nesten enn selvfølge, men så er ikke et treff mer enn noen ganger i året. Og her henger man gjerne flere timer i uka, da blir det noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepps. det er klart det blir irriterende om "vis nye innlegg" også skulle vise alt av innlegg i denne tenkte OffTopic tråden. Da skjønner jeg godt at folk blir irritert. Nå er ikke jeg noen guru på området, men jeg leste at det skulle gå ann å lage det slik at deler av forumet ikke ble tatt med i Nye Innlegg, på lik linje med at de ikke teller med i postcount. Om dette er noe som fungerer med det forumsystemet som er her vet jeg dog ikke....

Men som tidligere nevnt man har da bilforumet.net som ett fristed :P

edit: ser jeg var litt sent ute, men skitau :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det diskuteres mye BMW om ikke bare BMW på treff er vell nesten enn selvfølge, men så er ikke et treff mer enn noen ganger i året. Og her henger man gjerne flere timer i uka, da blir det noe annet :)

Så du mener at siden du er på bimmers.no flere timer i uka, så burde du ha muligheten til å diskutere alt mulig annet også?

Sånn jeg ser det er det helt frivillig å gå inn her, og dette forumet er laget primært for å diskutere BMW...

sorry Eklund, men klarer ikke helt å se hva du mener i alle inleggene dine... (men ja, ser hovedpoenget ditt om "sofakroken")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger med min mening jeg da... gunnar & co :applause: synes dere gjør en kjempejobb her, og dette er vel det beste forumet jeg har vært borti! (har mye med brukerne og å gjøre) til tider kunne jeg jo tenke meg å slenge inn noen tyråder på annet enn BMW, men det går rimelig greit uten og! det forslaget som kommer om at man kan lage en OT-del på forumet er dumt, se på bilforumet.net da, strooort forum, med maaaaasse brukere, men de har så mange forskjellige emner at det er umulig å følge med! jeg gidder ikke å bruke det lenger! er kan man faktisk få med seg hva alle sier, og det er det som er vitsen (selv om det kan være vanskelig å henge med hvis man ikke har kommet seg på på noen dager! hehe... ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...