Sevenord Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Hehe, joda er klar over det Men det gikk kjapt og greit med første forsendelsen, så tror egentlig ikke det er der problemet ligger... Sjekket mailen nå, 4 april skulle den vært sendt fra koed :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Menne... som det ble spurt av en annen i tråden her.. har du blitt trukket fra kortet? Tror ikke du svarte ja/nei på det. Hvis du har det.. så er det jo -ytterst- merkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Nei. Saken er det at jeg bestilte meg lykter, litt småstasj, og den "trakten" som sitter nederst i frontfangeren (ved siden av tåkelysene). Når jeg åpner pakken har jeg fått ett rør som skal lede luften derfra og til bremsene (eller noe i den duren) Jeg sender mail dit og sier jeg har fått feil. Han beklager det, og ber meg plukke fram akkurat hva jeg skal ha via en slik online-delekatalog for bmw.. Jeg finner delenummeret, mailer det over til han og sier at han kan jo bare legge det i en konvolutt, eller noe slikt, og sende det av gårde til meg.. Så går det en ukes tid og jeg hører ingenting. Jeg purrer på han, og får beskjed om at "nå er det sendt". Det var altså den 4 april... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Så ta å ring han! Koster ikke allverden å ringe til danmark! Så får du svaret kjapt og enkelt! Det har jeg gjort dem gangene han ikke har svart på mail! Her er nr til sentralbordet, så spør du bare etter han! (+45) 86 39 29 00 mvh Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 skal være to ja, kanskje tre etterhvert og om det er behov. JEg vet hvem som skal begynne, han har ikke mer enn 2-3 innlegg her, men mer på BMWCCN.. Min beste venn er han og! Er vel ikke en herremann som går under navnet Geir vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Viser til hyggelig telefonsamtale med Daniel, så nå regner jeg med at delen jeg manglet er her iløpet av relativt kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 det går såpass fort med tnt når de sender pakker at jeg tror det tar lengre tid med posten når man sender ett brev!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Joda, men det er ivertfall billigere å sende som brev.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Viser til hyggelig samtale med Daniel i dag jeg og. Termostat, Alpina emblemer til felger og Grill med nyrer bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg mente jeg leste i en eller annen tråd her om at Daniel sa at det var enda en stilling på koed og bmwE9 (lurte på og/eller spøkte med at han skulle skifte beite).. Er vel heller at det skal være to stk. som skal jobbe der i.o.m at det er såpass mange nordmenn som tyr til de.. Hehehe... det var en spøk, men Daniel er en meget hyggelig mann med mange jern i ilden og mon ikke vi kommer til å se hverandre mer i fremtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 fikk raskt svar på mail i dag jeg ivertfall... tror ikke akkurat fyren har lite å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Pratet med han i dag og han visst 160 ubesvarte mail i innboksen nå... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 De har vanvittig mye å gjøre ja, har selv merka det i det siste. Bare tenk deg selv å plutselig ta over et helt utenladsmarked (Norge) i BMW deler. "Alle" handler fra koed nå. Venter bare på at første norske deleforhandler må trappe ned/legge ned. Vanvittig gode priser der nede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg har også fått raskt svar når jeg sendte E-post. Var kanskje maks 5 min så lå det en ny i innboksen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Uff.. ikke godt å få tak i Daniel nå nei. Har ringt nesten hver dag denne uken nå og han har vært opptatt hver gang. Har lagt igjen nummeret og de sier at han skal ringe meg opp igjen.. men dette har ikke skjedd. Har ventet på mellomakslingen å reimskiva mi en good stund nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå