Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Annbefaler IKKE e-30335i

Var grei og lot han hente deler før han betalte, men ser ikke ut som han har tenkt å gjøre opp for seg. Bilen han brukte delene på har han solgt for lenge siden, så burde fint klart å betalt for delene.

Nå har han slutta å svare på PM`er også (ser han har lest dem).

(Fjerner dette så fort han gjort opp for seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skeptisk når deler skal sendes ifm salg mellom privatpersoner. Foretrekker personlig overekkelse, der delen betales samtidig. (Heller ikke oppkrav er 100% safe, da delen kommer i retur, og jeg må betale all frakt selv dersom kjøper ikke henter).

Men jeg gjorde nylig en handel med Bmw318is, der jeg først sendte delen, og deretter skulle han overføre penger. Dette gikk smertefritt. Pengene var på konto dagen etter. Virker som en ærlig og ryddig fyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må foreløpig gi et stort minus til Aplet86.

Hvis han ordner opp for seg, går jeg selvsagt tilbake på denne, men han har mottatt betaling for en frontfanger til E39, og jeg har fremdeles ikke mottatt noe i posten!

Han skulle sende senest 6. juni, og da det gikk en stund, purret jeg på han pr PM. Denne har han åpnet, men etter det har han forsvunnet fra forumet, virker det som. Den neste PM'en har han ikke åpnet. Jeg er særlig oppgitt over at han insisterte på forhåndbetaling, og jeg bruker aldri å betale på forhånd. Heretter blir det KUN betaling gjennom postoppkrav på meg igjen!

Jeg har ikke annen kontaktinfo på han enn brukernavnet på dette forumet, så hvis noen kan hjelpe meg i å komme i kontakt med han, ville det ha vært flott.

Hoi

Er bare å søke litt på forumet, så kommer det opp ********** **********

Tips også for å få fullt navnet + adressen er å ringe Vegvesenet, og oppgi regnr på en av mange biler han har solgt her på forumet

Takk for tipset! Jeg skal prøve å ta kontakt med han og se om vi ikke kommer fram til en grei løsning!

Har fått kontakt med han nå, og han har tilbakeført pengene, samt beklaget at det har tatt lang tid. Føler meg trygg på at han ikke bevisst har prøvd å svindle, og jeg lar tvilen komme tiltalte til gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noen felger av JÅS nå. Betaler i oppkrav. Håper og tror felgene er så fine som han beskriver! :) Oppdaterer denne senere.

Kan anbefale 316 uten problem,han henta pakkene meeget kjapt!!..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...