Bmwrob Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg vil gjerne anbefale Scampi. Dønn seriøs og pålitelig kjøper, smertefri handel så er bare positivt det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Kjøpte noen felger av Smitt ! raskt å enkelt. møttes som avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Arnee Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 er i en litt vanskelig situasjon nå.. er en bil jeg har tenkt å kjøpe nå, men fant ut at det er pant i det. der m|fjeld står "panttager". altså han har tatt pant i bilen. men når jeg prøver å spørre han så får jeg bare slike dumme svar, som oftest så gidder han ikke å svare. ser jo godt at han er pålogget... så hvordan er dette med pant egentlig? blir det ikke betalt så henter banken bilen? og er det slik at om en sender inn salgsmelding (vognkort 2) og omregistrerer så overføres "lånet"(panten) til kjøperen av bilen? skal ikke si noe negativt om m|fjeld enda, men han virker ikke så seriøs når han ikke svarer på slike alvorlige ting... da har det seg slik at m|fjeld har "ordnet" opp etter seg selv, så trekker det tilbake:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 er i en litt vanskelig situasjon nå.. er en bil jeg har tenkt å kjøpe nå, men fant ut at det er pant i det. der m|fjeld står "panttager". altså han har tatt pant i bilen. men når jeg prøver å spørre han så får jeg bare slike dumme svar, som oftest så gidder han ikke å svare. ser jo godt at han er pålogget...så hvordan er dette med pant egentlig? blir det ikke betalt så henter banken bilen? og er det slik at om en sender inn salgsmelding (vognkort 2) og omregistrerer så overføres "lånet"(panten) til kjøperen av bilen? skal ikke si noe negativt om m|fjeld enda, men han virker ikke så seriøs når han ikke svarer på slike alvorlige ting... Hvis ikke jeg husker helt feil nå, så solgte vel han denne bilen til en annen bruker her inne uten å opplyse om panten. Panten følger bilen. Blir ikke lånet betalt, så henter banken bilen. Bilen blir solgt på tvangsauksjon (mest sannsynlig til en lav pris), og han må betale restgjelda selv. Det at han ikke svarer seriøst, er vel god nok grunn til å ikke kjøpe bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Ikke finn på og kjøp bil av han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Arnee Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 har nå endelig fått svar fra m|fjeld. der han har fortalt meg om dette med panten osv. så fra min del så syns jeg det er bra han prøver å samarbeide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb78 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Kan anbefale josse. Møtte han til avtalt tid og sted for overlevering av felger og dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Jeg vil anbefale Tony91. Forskuddsbetaling og alt på stell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Jeg vil anbefale Tony91. Forskuddsbetaling og alt på stell! jeg kan også anbefale Saltkjelen sendte varene raskt og alt var bra takk for en kjapp og god handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Handlet et sett felger av Arild G i går. Felgene var som fortalt og han leverte de på ferge kaia på Molde. Tommel opp! kjapt og enkelt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Kan anbefale oledra, kjøpte servooljebeholder av han. Null problem!.. Tommel opp for simon s.arvesen også,handla kammer og chip av han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Kan trygt anbefale.. Anders_W ..Raskt oppgjør og fin å handle med Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Bare positive til krutte-39. Anbefalt. Jeg kjøpte M5 bak fangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 kan trygt anbefale "sonerud" kjøpte turbo og grenrør av meg, møtte han i oslo som avtalt ikkenoe negativt og si der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Vil takke Hallbakken for en ryddig og hyggelig byttehandel Anbefales:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå