pettmon Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 XmyglandX anbefales , Kjøpte en motor av meg og holdt god kontakt til den ble hentet som avtalt . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abars Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Handlet motor av kje. Fornøyd med den og ble enige raskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 abars kom som avtalt å hentet motoren. Pengene ble byttet mot motor og en garanti for at den var i orden. Takk for en hyggelig handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Anbefales IKKE brukeren francez. Han svindler folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 positiiv til skaugen og frode_k Betalte forskudd, ingen trøbbel (sier jeg nå før jeg har åpnet eksene å sett ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Anbefaler Lex-talionis han kjøpte deler av meg og sendte penger samme dag han bestilte . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 dannyboy92 anbefales på det sterkeste! Kjapp betaling og seriøs kontakt gjennom hele handelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Rannem anbefales sterkt! Kjapp seriøs handel med god kontakt gjennom hele handelen, varene var knall og ble sendt etter avtale Stor fornøyd man jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Rannem anbefales sterkt! Kjapp seriøs handel med god kontakt gjennom hele handelen, varene var knall og ble sendt etter avtale Stor fornøyd man jeg nå! Rannem er trygg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Anbefaler BD-Racing Rask med betaling . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Har ingenting å utsette på aloebiz.net ! Helt topp og stor stjerne i margen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 KennethW handlet noe hos meg forrige torsdag, han kom til avtalt tid og betalte avtalt sum. Fort og greit En meget hyggelig handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Stjerne i margen til pettmon:) Jeg forhåndbetalte varen og pettmon sendte den meget raskt. Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Kan anbefale Markus E30. Sendte ham en liten konvolutt med noe småtteri, og penger er kommet inn på konto som avtalt Kan vel også anbefale Mr.Silver. Leverte noen deler til ham her forleden, som han nå ha gjort opp for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 tommel opp for Sjøbuse, rask og god handel, god komunikasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå