Forbiss Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Bytta bort et sett med felger. Informerte han om hva slags felger var, navn bilder, størrelse, innpress å heile pakka. I bytte skulle eg få tannstang til e36 og rattakselledd til e30 servo. Eg kjørte til Sandefjord for å bytte men når eg kom ned hadde han bare tannstanga. Han hadde kjøpt et servoledd her på bimmers men han hadde ikkje fått det når eg var der. Så ha'n lova å sende det i posten så fort han fekk det. Men nå påstår han at eg har lurt han og ha'n vil ikkje sende meg leddet. Allikavel har han lagt ut felgene for salg her på bimmers igjen for fire tusen. Det blei ei jævli dyr tannstang som eg nå ikkje får brukt for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Styr unna killarinc ! Med mindre du er glad i å gi bort deler hmm du har da fått tilbake innsuget ditt? Pluss at du har fått gratis coilovere og dynamo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterl Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hyggelig handling med Kjexx Forhåndsbetalte og han sendte pakken dagen etter Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Takk for tilliten. Hyggelig handel med petterl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Pluss til ///frank, her er det ikke noe tull Overførte penger for vare jeg kjøpte av han og kun få dager etter lå pakken i posten Takk for rask og god handel ///frank reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Bare positivt og si om motocross4 Har du handlet med motocross4 ? Jeg har kjøpt og betalt han for et interiør jeg har venta på i snart to uker, og tlf hans er avslått og han kan ikke gi meg sporingsnr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Sendte ein pakke til marcusss. Han skulle betale 500 pluss frakt, men eg tenkte eg skulle værr kjekk å sende de i oppkrav for kun prisen av frakt (160,-) . Men etter 2 uker sender posten den tilbake til meg. Derfor: marcusss; du er ein RASS!!! useriøse kuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zakademus Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Gjorde affär med E30_Dale för ett tag sen. Han förskottsbetalade till mitt konto och jag skickade ett fint paket till honom. Jag har inget att klaga på och jag hoppas han är nöjd! 5/5 =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Kjøpte sort taktrekk av thomashm5 idag. Meget ryddig og fin handel. Han har mye andre deler på lager også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Noen som har noen erfaringer med BB454BB?Har vært så dum å forhåndsbetalt for en bunnpanne på 500 kr. Denne har jeg ikke fått etter en måned. Tror ikke den engang har blitt sendt i posten, for da ville han fått den tilbakesendt om det hadde skjedd en feil, eller om posten ikke fant adressen min. Dårlig oppfølging fra han uansett. Har sendt en god del meldigner og får svar om at han skal sjekke opp i saken, men så skjer det ikke noe mer. Har nok gått i den samme gamle leksa, om man ALDRI skal forhåndsbetale. hmmm...ser denne var kommet i negativ ja... sist eg sjekka med deg var bunnpanna kommet og du var fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Tommel opp til Giljen. coilovers handel gikk knirkefritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Sendte ein pakke til marcusss. Han skulle betale 500 pluss frakt, men eg tenkte eg skulle værr kjekk å sende de i oppkrav for kun prisen av frakt (160,-) .Men etter 2 uker sender posten den tilbake til meg. Derfor: marcusss; du er ein RASS!!! useriøse kuk Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Kjøpte en valse av wagon, og alt gikk som planlagt og god kommunikasjon. Så tommel opp for wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 kjøpte et o-ring kit til vanos med TVV, veldig seriøs selger so er kjapp og sende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Tommel opp for bmw-m535. Og to tomler opp for Oberland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå