Morty999 Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 det må da gå ann å lage ett system påd ette? noe allà det de har på ebay? eller noe lignendes.. blir jo BARE rot i denne tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Gode erfaringer med; 325i_cab Muska. Veldig seriøse folk, og går god for begge 100%! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Alle må samle erfaringene sine i et innlegg i hvertfall, det er god start. Ellers så er det jo bare å søke på nick i denne tråden, så finner du fort det du leter etter. Har solgt til: oddis Kjøpt av: Driftking Morty999 Oddis: Kjøpte bilen min gamlebilen min. Var en smertefri handel, hvor jeg håper og tror at begge parter ble fornøyde. Driftking: Kjøpte en mobiltelefon av denne karen. Betalte på forhånd, fikk varen etter kort tid. Eneste minuset som i og for seg er ganske stort var at kviteringen som skulle følge med ikke fulgte med. Prøvde å få den ettersendt, men har aldri mottat noe. Morty999: Kjøpte noen høytalere av han. Møtte han i Moss personlig. Smertefri handel, grei kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Første skritt må være å sette denen tråden som sticky.. Et karaktersystem burde ikke være så vanskelig å innføre.. slik at det står under antall poster du har f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Har go erfaring med Hugo_bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Har solgt til MR-x og Reset. Handelen gikk uten problemer. Solgte motor til Sveddi. Møtte han først for prøvekjøring av motoren, og han sa at han skulle ha den når jeg fikk den utav. Jeg byttet motor, og som avtalt kom han å kjøpte den kort tid etter. Ryddig og grei handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 IKKJE handle ifra unleashed . han har ikkje sendt meg diognose utstyret. betalte 17.2 overførte på forskudd. var veldi aktiv med å svare på spm heilt fram til han fekk pengene . men etter det dårleg med respons . kun "du skal FÅ pakkenr". her er mailen etter eg overførte til han.. MItt navn er John Andreas Henriksen Jepp! jeg sender utstyret til deg på mandag, så du har det vel innen onsdag! Da takker jeg så mye for handelen og håpe du får god nytte av utstyret!!!! men ingen pakke er komt. noen som vil ta å besøke han? navn : John Andre Henriksen Jarlheimbakken 3 A, 7041 Trondheim 951 80 364 her bor han.. http://www.1881.no/Map/?gabix=3+A_70432 ... iksen&qt=8 mailen hass er xaser_1@hotmail.com http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... c&start=15 1090kr er 1090kr so enkelt.. blir fan so forbanna på sånne folk.. noen som tar kontakt med han? kommer til å kontakte politiet. reis på døra til han med balltre.. fan so forbanna no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Har nettopp handla med alexpp og e fornøyd. Så då gjenstår montering av deler og sjå om det fungerer på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Fornøyd med prosjekt34 og 325icab_88, de driver jo stylingfirma men likevel;) edit: Kan legge til falc0 og SanMiguel. Ingen problemer på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Handlet en topp av BBC, dette hastet så han sendte den til meg før pengene var motatt. Han annbefales virkelig, da han skjønte jeg var i knipe og sendte den med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Handlet varer av både JE Motorsport og Ralph. Kan trygt anbefale begge. Sistnevnte møtte jeg også personlig, hyggelig kar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Har stort sett kunn positive erfaringer med de jeg har handla med her. 325icab_88 Morten. Ola` Både forhåndsbetalt og oppkrav Sikkert flere også, men bare de jeg husker i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Har handlet med følgende, og kan anbefale alle: Stephan.s S.Hafsmo Stonescream magnems Har bare positvt å si om disse. rask å betale de som har kjøpt, og rask leveranse på e som har solgt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Har handlet med følgende, og kan anbefale alle:Stephan.s S.Hafsmo Stonescream magnems Har bare positvt å si om disse. rask å betale de som har kjøpt, og rask leveranse på e som har solgt:) Jeg vil gjerne ta selvkritikk på den positive responsen fra sgrevskott, da jeg brukte en evighet på å sende noen lister jeg ikke hadde klare til han kom å skulle hente deler Tar fullt og helt ansvar for at jeg ikke var ansvarsful nok til å få dette i posten når jeg burde. Men på den annen side, har jeg positiv erfaring med sgrevskott. Sprø som han var kjørte han tur-retur Bergen vinterstid for å hente delene han skulle ha:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå