RF91 Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Som takZa sier rett over her så har vi gjort litt handel, og alt gikk som det skulle. Var ingenting å utsette på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Gjorde en bra handel med Eirik Viste og Per-Arnee Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Avtalte en handel med DomiNico, tid og sted. Han var fast bestemt på at han skulle kjøpe en bildel av meg. Deretter har jeg ikke hørt noe mere fra ham. Ikke avtal ting med denne personen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Har hatt en god handel med ///Magnusrc og bjornar-a Kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 kan annbefale sexeren. har ordnet en rask og fin handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Vil også slenge meg på å anbefale, sexeren. Rask og god service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3vanos Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Vil merke Nueva som useriøs, har hetset rundt om meg på forumet, for at jeg solgte en motor jeg IKKE har avtalt at jeg skal holde igjen til han, jeg trengte å få den unna fort, og da er det førstemann til mølla som gjelder, at han ikke greide å skaffe seg henger i tide før noen andre hentet motoren har ført til at han har oppført seg som en unge i ettertid å snakket negativt om meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Anbefaler Kjexx. Null problem med forhåndsbetaling! Sendingsnummer kom på PM, pakken ble sendt til avtalt tid og inneholdt det man var blitt enige om Så tommelen opp til Kjexx fra meg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Samme til deg Nabon, overførte penger uten tvil. Håper han ble fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 anbefaler ingen og handle med denne karen.. BmwE34M5 viewtopic.php?f=51&t=222532 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Handlet med DariusK i dag. Vi hadde ikke mulighet til og møtes, men da kjørte han til broren sin i går kveld og leverte delene til han så jeg fikk hentet og betalt de i dag. Bra service! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Grei og ryddig handel med BB454BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Handlet med Dagi124, kan anbefale han til alle som vil kjøpe noe. Edit: Veldig hjelpsom trivelig kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi124 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Og jeg kan vel følge opp med å si det samme om Kjexx! Pengene var på konto nesten før de skulle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Tommel opp til ///MPower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå