D.Toft Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 stort pluss til: plattgatter: leverte på døren ett megen pent interiør til min r39 750av: rask repons på pm meldinger og sendte varer fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Positiv omtale til brukeren: Bimma /// Jeg forhånds betalte, og varen ble sendt rask, og kom slik den skulle! Takk for handelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Kvasi kan man trygt stole på!! Han ville ha noe som jeg hadde, som jeg ikke ville ha. Det jeg hadde var litt ødelagt, så han måtte reparere litt om han skulle bruke det. Sa at han kunne betale når han fikk pakken sånn at han fikk føle på hva den var verd først- håpte bare ikke han loppet meg for frakt + lengdetillegg Uansett; Kvasi, ti tommler til værs! Hyggelig kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Kvasi kan man trygt stole på!! Han ville ha noe som jeg hadde, som jeg ikke ville ha. Det jeg hadde var litt ødelagt, så han måtte reparere litt om han skulle bruke det. Sa at han kunne betale når han fikk pakken sånn at han fikk føle på hva den var verd først- håpte bare ikke han loppet meg for frakt + lengdetillegg Uansett; Kvasi, ti tommler til værs! Hyggelig kar Right back at ya Ganske uvanlig å bli nektet å betale en eneste krone før man har fått pakka og inspisert innholdet, som selvsagt var akkurat som beskrevet på forhånd. Så, 11 tomler til Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Knirkefri handel med RS-heggem;) penger overført og varen hentet, i bra stand;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Knirkefri handel med RS-heggem;) penger overført og varen hentet, i bra stand;) Ikke problem å handle med seriøse typer som Tzunami Jeg sendte varen når han sa han ville ha den, og pengene går jeg ut ifra har kommet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Bimma /// anbefales. Sendte raskt, bare posetivt og si om han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Handla grill netting av Bimma /// kjapt å enkelt å godt pakket inn,en fryd å handle av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Kjøpte deler av sm0k3d. Betalte på forhånd og fikk pakken rimelig fort. Jeg skulle kjøpe blandt annet pedalboks, men endte opp med å få kun clutch pedal uten noe mer.. Tenkte jeg skulle gi han LITT mer tid, selv om det nå har gått en måned og han har sluttet å svare meg. Anbefales IKKE av meg med mindre jeg ser noe jævlig god service nå iallefall. EDIT: Pedalboksen og resten av delene jeg skulle ha fikk jeg beskjed om å kjøpe nytt da det han hadde nå var spiker..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Ryddig og fin handel med ES , rask sending og vare akkurat som beskrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 mspec er ikke noe problem og handle med sende før pengene var på konto og våren så fin ut! Bare posetivt og si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Maximan og eirikbr er ikkeno problem å handle med Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Solgte bil til Dkarlsen Ingenting å utsette på han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Grønt lys for algroyo Handelen gjekk smertefritt og som planlagt. Grei fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 har handlet med Valset, pakken kom når jeg forventet det, og den var i den standen den skulle. ingen problem med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå