RemiA Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Sinnsykt dårlig erfaring med PISANI Skulle kjøpe bil av PISANI, etter muntlig avtale om at jeg kom nedover til Bergen denne helga her. Jeg bestiller flybilletter, og få timer før flyet går får jeg sjokkbeskjed om at bilen er solgt. 2000 kroner ut av vinduet for min del. Håper Widerøe fikk glede av å se 2 tomme seter på flyet. GJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Fikk tilslag på bilstein dempere av bmw-m535 for flere uker siden. Han skulle sende de, men har så ikke gjort. Ringt han flere ganger, og han gjentar at de skal bli sendt. Men nå har jeg gitt opp, for jeg regner med at de aldri vil bli sendt. Han holder kun folk for narr.Så mitt råd er og avstå å gjøre noen form for handel med denne persjonen. Virkelig en stor fantasi gutt. Mvh Bent Har akuratt samme erfaring med bmw-m535 som skulle selge bakstillings deler til meg, lover å lyger å har dratt ut tiden 3 uker nå, ser meldingene mine blir lest men ingen svar. Hold dere langt borte fra han her mere useriøs type har jeg ikke vært borti.. NEGATIV bmw-m535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 + til motocross4 som kjøper. Han overførte pengene som avtalt.Ingen fare for å selge til denne karen takk det samme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Kjøpte dørtrekk av engen90. Forhåndsbetalte og fikk dørtrekkene veldig godt innpakket og i god stand som vist i annonsen. Alt i alt en kjapp, hyggelig og seriøs handel. Stort pluss fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Takker også b0ssi for rask og hyggelig handel, av E46 lyktedeler han handlet av meg.. Raskt oppgjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Solgte et innsug til camxer, overførte halvparten før jeg sendte, og skulle få resten når han hadde fått pakka og sjekket at alt var i orden. tok 4 uker før jeg fikk resten av pengene, etter mye masing på PM, tråden hans og facebook. fikk pengene, men gikk ikke som planlagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Jeg kjøpte no E30 deler av Kevine30. Bare positivt og si her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Anbefaler Dirty, han kjøpte ett sveise apperat av meg og handelen gikk smerte fritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Handlet et sveise apparat av kongstian87 varen var som forventet så kan anbefale kongstian87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Kan Anbefale '' Kvasi '' som kjøper. Han forhåndsbetalte litt og etterbetalte litt. seriøs kjøper =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Tommel opp til hermanoo90 Skulle kjøpe no deler men selger gadd ikke å sende i posten. Spurte etter bistand i tulletråden og hermanoo90 heiv seg rundt og kjøpte delene for meg og fikk dem sendt. Kan vel kalles ekstraordinær innsats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Takker Turbo-HF for en super handel. Varene sendt som avtalt. Kjapp og hyggelig handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Takker Turbo-HF for en super handel. Varene sendt som avtalt. Kjapp og hyggelig handel. Tusen takk og ilikemåte, tommel opp til deg, også, b0ssi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Akkurat hatt en handel med winchester gikk fort og smertefritt. Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonicx66 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Takker takZa for en hyggelig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå