Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Sinnsykt dårlig erfaring med PISANI

Skulle kjøpe bil av PISANI, etter muntlig avtale om at jeg kom nedover til Bergen denne helga her. Jeg bestiller flybilletter, og få timer før flyet går får jeg sjokkbeskjed om at bilen er solgt. 2000 kroner ut av vinduet for min del. Håper Widerøe fikk glede av å se 2 tomme seter på flyet. GJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilslag på bilstein dempere av bmw-m535 for flere uker siden. Han skulle sende de, men har så ikke gjort. Ringt han flere ganger, og han gjentar at de skal bli sendt. Men nå har jeg gitt opp, for jeg regner med at de aldri vil bli sendt. Han holder kun folk for narr.

Så mitt råd er og avstå å gjøre noen form for handel med denne persjonen. Virkelig en stor fantasi gutt. [-X

Mvh

Bent

Har akuratt samme erfaring med bmw-m535 som skulle selge bakstillings deler til meg, lover å lyger å har dratt ut tiden 3 uker nå, ser meldingene mine blir lest men ingen svar. Hold dere langt borte fra han her mere useriøs type har jeg ikke vært borti..

NEGATIV bmw-m535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte et innsug til camxer, overførte halvparten før jeg sendte, og skulle få resten når han hadde fått pakka og sjekket at alt var i orden. tok 4 uker før jeg fikk resten av pengene, etter mye masing på PM, tråden hans og facebook. fikk pengene, men gikk ikke som planlagt! [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp til hermanoo90

Skulle kjøpe no deler men selger gadd ikke å sende i posten. Spurte etter bistand i tulletråden og hermanoo90 heiv seg rundt og kjøpte delene for meg og fikk dem sendt.

Kan vel kalles ekstraordinær innsats :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...