pettmon Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Tommel opp for " vegah " greit gjennomført handel . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Takk det samme til Pettmon. Fant raskeste og billigste måte å frakte på. God kontakt hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Masse skryt til sonicx66!! Flott service, god kommunikasjon og rask til å få sendt delene! Hyggelig handel Sonicx66 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Stor takk til wbiter for rask og hyggelig handel! Stor tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Tommel opp til Tommy Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Tommel opp for rolfi! Smertefri handel og rask levering:) Annbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Bare positive ting å si om MeSs! Handla en haug deler til tds'en min og plagde han både sent og tidlig med ting jeg ville handle. Ikke bare pakka han alt sykt godt, han tok bilder av ting som var negative OG vaska alt så jeg skulle kose meg med "nye" deler når jeg fikk dem. Makan! Kjempetålmodig, ærlig, nøye og veldig grei kar! 9 tomler opp herfra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Tommel opp for Johnja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320e36 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 tommel opp for bmwbenny & pcen ! Kjøpte en motor av bmwbenny og hjerne av pcen, å alt gikk som avtalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Bare positive ting å si om MeSs! Handla en haug deler til tds'en min og plagde han både sent og tidlig med ting jeg ville handle. Ikke bare pakka han alt sykt godt, han tok bilder av ting som var negative OG vaska alt så jeg skulle kose meg med "nye" deler når jeg fikk dem. Makan! Kjempetålmodig, ærlig, nøye og veldig grei kar! 9 tomler opp herfra! Takk skal du ha! Bare å si ifra om du trenger mer! Selvfølgelig tommel opp til "Nytern" også, veldig ålreit kar! Forhåndsbetalte og handelen gikk smertefritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcen Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 tommel opp til "320e36" også, handelen gikk veldig bra og uten noen problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Takker bjowii for hyggelig handel! Meget bra gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Ti tommler opp for atlee.! Har allerede overført penger for en vare som han skal kjøpe av meg. Jeg får ikke sendt den enda siden jeg ikke er hjemme, men bli sendt samme dag som jeg kommer hjem. Så grønt lys for atlee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 bra handel med Bjrnar89 ! kjøpte viftemotstand, ble sendt som avtalt og var bra pakket inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Handlet M5 stab.stag av Olelink. Dessverre passet kun det bakerste på min bil, men han har vært behjelpelig under problemløsingen. Tilbød også å ta de i retur. Kun positivt å melde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå