Dirty Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Handla et supersprint effektanlegg av dirtydicky, jeg forhåndsbetalte. Ingen problemer. anbefales. han betalte jeg sendte. ingen problem. eneste problem var at jeg ikke kunne finne sporingslappen. så en periode trodde vel maurtin at han ble svindla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 hehe, trodde vel strengt tatt ikke det, siden jeg vet du kjøper og selger en del her. Var bare nyskjerrig på hva posten drev med siden det tok nesten to uker og jeg var ekstremt gira på å få det til helga siden jeg bor borte i uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Hadde en smertefri handel hos Yngvejos i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 handlet noe av haraldgp her inne storfornøyd, spesielt med meeget god innpakning topp fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Hadde en smertefri handel hos Yngvejos i går. Og Astri er grei å handle med. Har også god erfaring med Kristov. Jeg forskuddsbetalte for en hovedbremsesylinder på Tirsdag, og fikk den i posten idag. Rask og smertefri handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Driftking kan ikke annbefales bunnpannen jeg kjøpt hadde en 5cm lang sprekk tettet med Sikaflex. Den skulle i følge han være i god stand. Skulle gjort som han var redd for at jeg skulle gjøre,nemlig å gitt faen i å tatt det ut på posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Waldez : Ang den bunnpanna så har jeg aldri hørt noe fra deg før dette innlegget i denne tråden her nå. Den bunnpanna trodde jeg var i bra stand da den satt på bilen til en kamerat av meg og ifølge han så var den tett og fin.Må bare beklage den sprekken i bunnpanna,men hadde vel kanskje gått ann å sendt meg en PM ang dette så hadde vi vel såklart blitt enige. Men du har ikke gitt meg beskjed engang om at der var noe galt med den. Så før du begynner å henge ut folk så prøv å ta kontakt med selgeren først. Kan ta tilbake bunnpanna jeg, og du får igjen pengene dine, eller jeg kan sveise den for deg. Det er ikke noe stress. Men du kunne som sagt gjort dette på en annen måte,Skjønner at du hadde lagt ut her hvis du ikke hadde fått tak i meg, eller at jeg ikke hadde giddi å gjort opp for meg. Du får gi lyd fra deg, så blir vi enige:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Bunnpannen er alt sveiset. Trenger ikke gjøre om noen ting,men sjekk at det du selger er iorden. Eller opplys på forhånd om noe ikke er som det skal være. Har ikke tid til og sende deler frem og tilbake for å få fikset ting som ikke er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Hadde jeg visst at det var sprekk i den så hadde jeg ikke sendt den til deg. Jeg bytta bunnpanne med en kamerat av meg pga min var borra i til olje retur, og han sa den var i orden, men da vet jeg at jeg ikke skal ta ord for gitt. Så beklager bryderiet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Kan anbefale bmwee og Eirik Viste på det sterkeste. Kjøpte M5 dyser av bmwee og fikk de i posten uten problemer. Når det gjelder Eirik Viste er han en meget hjelpsom kar og det var en fornøyelse å handle bremser av han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Beklagelsen er godtatt. Ferdig med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Han der aequitas som dere ikke fåt taki som er slettet fra forumet kaller seg aequitas85 på nettby, visst det er av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 rask handel med ///Mr. Vol-com ingen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 noen som har erfaringer med paulus? skal kansje handle LMM av han å forskudsbetale.så hvis du har handlet med han,rop ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå