Haug530D Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Sånn Se der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Handlet baklykter av badsha, ingen problemer. Hyggelig pris, kjapp sending og lyktene var overraskende bra.. Bare pluss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Solgte et E36 armlene til "soltvedt", og handlen gikk strålende. Fikk forhåndsbetalt, jeg somlet litt, men fikk sendt det avgårde ikke altfor lenge etter jeg fikk pengene Seriøs kjøper, anbefalse til andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Gjennomført en handel med "Tom k", kjapt og smertefritt... Ja du dukket opp til avtalt tid og sted, ingen problemer her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Gjennomført en handel med "Tom k", kjapt og smertefritt... Ja du dukket opp til avtalt tid og sted, ingen problemer her Eneste som hadde problemer var han sjøbuse. ble rygga på og greier... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Da har jeg hatt en hyggelig handel med POLARDEGO som driver Parts and Retards Jeg bestilte først noen sportseter av ham som kostet 2490,- og ventet ikke lenge på dem før jeg fikk beskjed om at han hadde fått feil seter fra FK i Tyskland. Dette var nå helt i orden for meg siden jeg ikke hadde noe hast med å få dem i prosjektet mitt. Etter en ukes tid får jeg ny melding om at nå har Håkon som han heter tatt en sjefsavgjørelse og bestilt opp noen andre seter som faktisk er dyrere,uten ekstra kostnad for meg Var og hentet setene idag,og dem var i ekte skinn istedenfor skai!! Dette kaller jeg kjempebra service fra Håkon!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 PenguiN- Er en jeg vil kalle for en useriøs kjøper. Han la inn bud på noen felger jeg har for salg og jeg sendte melding om at budet var motatt og at jeg skulle vente til påsken med å ta en avgjørelse på om han fikk dem. Da han fikk tilslaget etter at jeg har sagt nei til flere takker han nei og sier at han ikke er intressert... Forbanna irriterende. Greit at noen trekker ett bud, men si fra da i god tid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Ole Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 må berre sei at dåke må passa dåke for ein so kalle seg nikko_E30, ein go kuk heile fyren. aldri fått det eg betalte for. ser han e inne å selge sånn inimellom. tar ikkje tellefonen og svarer ik på pm. stor sau! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Kristian Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Handlet med Kampen, knall service. fikk det jeg skulle ha. kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Horcas Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Handlet en Asc motor av M3 Yngve. Alt gikk smertefritt og jeg er kjempefornøyd! Kan anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Skulle kjøpe noen lykter fra mrhansen og overførte penger direkte til han, lyktene lå klar og skulle sendes dagen etter. Par ganger skulle han sende de, men skjedde ingenting. Tok lang tid og ble ikke sendt så jeg ville ha pengene igjen, og det skulle han gjøre for 10 dager siden. Enda ikke skjedd noe, og svarer ikke på PM selv om han leser de. DETTE STÅR HER TIL HAN HAR TILBAKEBETALT BELØPET VIL IKKE ANBEFALE Å HANDLE MED HAN OM DETTE STÅR HER ENDA Fra: mrhansen (Offline)Til: wagon (Online) Skrevet: Tir Apr 07, 2009 21:48 Tema: Re: Overføring av penger greit skal sette de over i morgen jeg må finne den nettbank greia mi. _________________ Har det meste av deler e36 coupe/cab! send pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 solgte noen høyttalere til roysin og ett ratt og to deksler til petterv de var så hyggelige å føre over penger på konto, slik at jeg slapp å legge ut for oppkrav. knirkefri handel med begge disse, og håper de også er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 vet ikke hva jeg skal si hvordan erfraring med 325icab_88 var, bestillte tårnstiver av han, tok meget laaang tid førs sier han skal sende imorgen, så går d nesten en uke og sier beklager sender imorgen. men ventet uken igjen og da kom påske og fikken idag.. og det sto at den passa 316 318, men den passet fint ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Bare positivt fra Conan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Jeg solgte et sett e39 frontlamper til Svein Erik når vi ble enige om handel kom han personlig å hentet de, og betalte cash. ryddig og rask handel, og en eller hyggelig person. kan anbefales. har kjøpt og solgt mye deler her på bimmers, og det har aldri vært noen problem med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå