Lars89 Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Solfte en IX-diff til doffi. Møtte han personlig og handelen gikk veldig greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 kjøpte motor av tsbusa, han sendte den og kom nesten til planlagt tid (bra:) men hjernen som skulle komme fra chevy8 den er ennå ikke kommet! over 1 mnd siden den skulle komme. chevy8 fikk kontakt med han på pm når han skulle sende den første gangen og da virket han grei, men har siden ikke hørt noe fra han eller sett noe til hjernen... tsbusa som først hadde kjøpt hjernen av chevy8 hadde ikke rukket å sende hjernen til tsbusa, så den skulle sendes til meg. chevy8 er en useriøs selger..... svarer aldri på pm eller tlf sendte han senest pm i dag som han har lest har tilogmed ringt til han fra tlf til dama å ikke noe svar fortsat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 PenguiN- Awt Jcvold Disse får pluss fra meg Ga bort de gamle fjørene mine til Jcvold så han skulle få skilter på bilen sin, og da førte han over en liten sum i takknemlighet Handlet felger med PenguiN-. Litt mer kantkjørt og slitte dekk enn oppgitt, men følgte med ny felg så det spiller ingen rolle, nøla litt med å hente de etter pengene var overført så fyren var litt oppgitt, menmen Awt handla jeg speil med som blei sendt dagen etter Takk for handelen folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Chip^ hentet en fanger hos meg idag. Meget hyggelig kar Slo av en liten prat samtidig. Pluss i boka til Chip^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Solgt deler til dope79 og hååns. Begge handlene gikk smertefritt og begge parter er fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Handlet nylig med Nytern, smertefri handel.. Grønt lys på han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Lenge vært på jakt etter sorte blinklys til min E30. Etter litt roting rundt på forumet, fant jeg bilder av EirikL sin 325 IX, og optimistisk som jeg var sendte jeg PM og lurte på å få kjøpe blinklysene. HOLD DERE FAST: JEG FIKK DE GRATIS, OG HAN BETALTE PORTO! Makan til kar! http://www.bimmers.no/profile.php?mode= ... ile&u=8234 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Sendte noen deler til Turbuss, han betalte samme dag som han fikk varene. Flott! Leser så mange som blir lurt og jeg synes det er veldig kjekt at vi kan skrive nicket til de som gjør opp for seg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Solgte noen calipere til Fliid. Han forhåndsbetalte og henta de med en gang på posten. Bare å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarE38 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Har handla et par ganger hos fredsjo som driver www.bilkabel.com og har blitt overasket hver gang av god service, og ikke minst svært kjapp levering! Bestilte carsoft 6.5 på søndag, og den henta jeg på postkontoret tirsdag. Sånn skal det være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Solgte noen deler til soltvedt & olavesen, pengene kom fort og delene sendt med det samme Grønt lys på begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arise Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Kjøpte full M3 styling + baklykter av T P. Veldig hyggelig kar, og handelen gikk knirkefritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Har handlet av: -Lasse- bmw-e36-e46 kolstn plugg69 Ryeng1 Har byttet med: Anderslien Har solgt til: crom Arnefles codex Ostnes Alt har gått smertefritt for seg fra min side ihvertfall. Jeg kunne forresten tenkt meg en søkefunksjon i denne tråden, men det er vel ikke mulig med denne forumversjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Skulle vert lister med useriøse selgere og kjøpere, som eventuelt Moderatorer bare hadde hatt tilgang til å skrive i! Ellers blir det alt for mye innlegg og u-oversiktelig. Men på en annen side så kan det i mange situasjoner vere vanskelig å "dømme" en person om han/hun er useriøs selger eller kjøper.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Handla Alu dører til E36 fra sportevo1990,var å hentet dem i Skien å delene var akkurat som selger sa.Så bare positiv handel fra denne karen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå