Henrik K Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Grattis med lekker bil! Hadde valgt akkurat samme farge hvis jeg selv skulle kjøpt en slik bil. Når det gjelder felgene, mener jeg at de du har passer meget bra til den bilen. Absolutt ikke nødvendig å bytte ut dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Takk for hyggelige tilbake mld igjen! Får også sende en liten takk til Gunnar som tok en liten sladd over skiltet mitt (siden eier ikke hadde vært like flink på alle bildene) Fargen ja, den ser faktisk bedre ut i RL, enn på bilder. Men får meget bra tilbake mld på fargen, den gjør bilen på en måte. fortsett gjerne med tilbakemld og evt ideer om hva jeg kan, og ikke kan gjøre med denne i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Her var det mye riktig ja, farge, interiør, felger, baklykter, m-tech... Må si jeg syns dette ble ekstremt bra. Synd det ikke er sekser, men det blir jo en litt annen pris da Syns du burde beholde de felgene jeg, de passer jo supert til bilen. Likte de faktisk meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerpent Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Gratulerer med månedens bil! Helt nydelig! Hadde ikke hatt noe imot en sånn en selv Men jeg klarer bare ikke å like de baklyktene på nye 3 serien. Er det bare jeg som syns de minner om primera? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Super bil! Jeg synes ikke de nye BMW'ene er fine på bilder men i virkeligheten gir de ett helt annet inntrykk. Hva er denne klagingen på dreimomentet i E90 325i for noe? Hvilke biler har mer dreimoment i forhold til sylindervolum? 250 Nm på 2,5 liter er akkurat det som er normalt i en BMW motor. 4'erne har ikke noe mer dreimoment i forhold til sylindervolum ei heller andre motorer fra andre bilmerker. For meg så er 250 Nm på 2750 rpm virkelig noe som imponerer. Skjønner man slike tall så ser man at det er en super sterk motor. Når man trimmer motorer for man høyere maks dreimoment. Ser imponerende ut på papiren men i virkeligheten blir motoren svakere fordi dreimomentet/effekten kommer høyere opp i turtallsregisteret. Ikke noe kjekt med 50 Nm på 2000 rpm selv om man har 300 Nm på 5000 rpm. Så 325i motoren er både sterk på lavt turtall og høyt turtall. Det som gjør en bra motor. Fleksibilitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Gratulerer!!! Fin bil, og en helt nyyydelig farge:) Kunne tenkt meg en sånn selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Takk, ja, det er stor forskjell på E90 på bilder og i virkeligheten. Derfor tror jeg E92 blir meget spennende å se i RL. Mht til dreimoment, vil påstå det er stor forskjell på 250Nm på 5000Rpm og 2750Rpm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Den der var meget pen Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nattuglen Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Gratulerer med flott bil. Får en nesten maken i juli. Vurderte også LeManblå, men valgte Titansølv da jeg synes den fargen fremhevet M-tech pakka bedre. (Så bilene ved siden av hverandre. Håper jeg ikke angrer). Har også valgt å ta med Navigasjon Professional. Med hensyn til motoren har jeg bestilt Ekotuning. Den tar bilen til 143 hk. I tillegg har jeg bestilt Sebring effektpotte ( en av de få som har noe som passer direkte til E90-318/320) samt sportsluftfilter. Vips så har du en 320. Hvorfor ikke da bestille en 320 ? Det er vesentlig billigere å gjøre det på denne måten, dessuten har det noe å gjøre med prisgrensene på firmabil. Valg av utstyr i forhold til hk. Har en 318i 2002 med 143hk i dag også. Synes egentlig det er nok. Får avreagert på motorsykkel. Det draget skal du ha litt av en bil for å følge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Gratulerer med flott bil. Får en nesten maken i juli. Vurderte også LeManblå, men valgte Titansølv da jeg synes den fargen fremhevet M-tech pakka bedre. (Så bilene ved siden av hverandre. Håper jeg ikke angrer). Har også valgt å ta med Navigasjon Professional. Med hensyn til motoren har jeg bestilt Ekotuning. Den tar bilen til 143 hk. I tillegg har jeg bestilt Sebring effektpotte ( en av de få som har noe som passer direkte til E90-318/320) samt sportsluftfilter. Vips så har du en 320. Hvorfor ikke da bestille en 320 ? Det er vesentlig billigere å gjøre det på denne måten, dessuten har det noe å gjøre med prisgrensene på firmabil. Valg av utstyr i forhold til hk. Har en 318i 2002 med 143hk i dag også. Synes egentlig det er nok. Får avreagert på motorsykkel. Det draget skal du ha litt av en bil for å følge! Hmm, interresant lesing. Har vurdert potte selv, hva er prisen på den du nevner her, og ikke minst, hvordan ser den ut? Og hva gjør ekotuning, mapper om motoren eller hva? Tenker du gleder deg til Juli jeg, legg inn noen bilder når den tid kommer da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nattuglen Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Gratulerer med flott bil. Får en nesten maken i juli. Vurderte også LeManblå, men valgte Titansølv da jeg synes den fargen fremhevet M-tech pakka bedre. (Så bilene ved siden av hverandre. Håper jeg ikke angrer). Har også valgt å ta med Navigasjon Professional. Med hensyn til motoren har jeg bestilt Ekotuning. Den tar bilen til 143 hk. I tillegg har jeg bestilt Sebring effektpotte ( en av de få som har noe som passer direkte til E90-318/320) samt sportsluftfilter. Vips så har du en 320. Hvorfor ikke da bestille en 320 ? Det er vesentlig billigere å gjøre det på denne måten, dessuten har det noe å gjøre med prisgrensene på firmabil. Valg av utstyr i forhold til hk. Har en 318i 2002 med 143hk i dag også. Synes egentlig det er nok. Får avreagert på motorsykkel. Det draget skal du ha litt av en bil for å følge! Hmm, interresant lesing. Har vurdert potte selv, hva er prisen på den du nevner her, og ikke minst, hvordan ser den ut? Og hva gjør ekotuning, mapper om motoren eller hva? Tenker du gleder deg til Juli jeg, legg inn noen bilder når den tid kommer da! Potta leveres som 2 enheter, potte + enderørsats. Du kan velge mellom 4s: 2 rette enderør eller 4D: DTM look. Prisen jeg fikk fra GS Bildeler i Molde var 4900,- kr. (http://www.gsbildeler.no/). Link til Sebring: http://www.mizu.de/50_sebring/de/index_car.php?katid=2 Ekotuning omprogrammerer styringskortet: Link til dem er: http://www.ekotuning.no/lista.php?kieli=2 Godnatthilsen Nattuglen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Jeg må seriøst sjekke ut den potta, vurderer som tidligre sagt andre felger, E60 M5 i 20"... Kjøpt meg navi, genialt, sony er det, funker glimrende. Vuderer å slege ipod'en, jeg bruker kun Walkman mobilen istedenfor ipoden. Så er det noen som er klare for en ipod 4Gb i sort, men laser ingravering bakpå, rop ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Ja, skal det bli noen juli-bil i fornuftig tid må noen jammen sende inn noen godsaker rimelig kjapt! (et par dager!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 gratulere med nydelig bil hva skal du ha for ipoden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Gratulerer med flott bil NICE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå