Gå til innhold

Fin skolebil...

Anbefalte innlegg

Gamle kjøreskole bilen til halvorsen trafikkskole i sandvika tenker jeg ;)
Åja :)

Kan aldri tenke meg at noen har brukt en e46 M3 som skolebil :shock:

en vennine av meg kjørte den så jo :P

En på BMWCCN-forumet sendte en mail til de og spurte (han hadde litt fucka tegnsett, så teksten er litt rar):

Bilen er kjopt ny inorge.Den frste kunden hadde bilen til i fjor da var den kjrt 78.000km. Min kunde kjpte bilen da. Hans jente gr p kjreskole lre i sverige s da blir bilen brukt av henne lang kjring og litt velse kjring. Bilen har ikke blitt brukt til elever. Han har en 320d Coupe og en 318i Coupe til det skole kjring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SteffenM2 Så vist bare det ene bilde med den ene pedalen :oops:

men jeg tror ikke det er en tredje pedal. (Med fare for og drite meg helt ut #-o )

Det sitter bare brems ved passasjer setet!

Sikker på det? På passaten eg køyrde var det i allfall alle tre pedalar...

Ble litt usikker nå :?

På den jeg satt med på, en E46 compact, mener jeg den bare hadde brems, mulig en clutch også. Ingen "gass".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasspedalen er ingen "pedal" men bare en 2-3 cm lang spake, derfor ser vi ikke den på bildene..

I vanlige kjøreskole biler er det iallefall en vanlig gasspedal..

Den satt jeg å gasset på, når læreren min skulle vise meg hvordan han driftet (Han er proffesjonell drifter)

Når bilen ikke lenger brukes som skolebil skal pedalene vekk, det er ikke lov å kjøre med.

Nei det trenger de ikke....Spurte faktisk kjøreskolen min om det, og pedalene trengte ikke vekk...Koster forresten 30-40K å innstalere det i bilen visst du vil ha :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vanlige kjøreskole biler er det iallefall en vanlig gasspedal..

Den satt jeg å gasset på, når læreren min skulle vise meg hvordan han driftet (Han er proffesjonell drifter)

For meg høres det ut som han er profesjonell kjørelærer.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...