Dr_S Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Blant "oppnåelige", mest sannsynlig Audi S4 eller S6. Porsche 911 Turbo kan også friste. Ellers er ikke valget av "vanlige" biler vanskelig; BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Mange flotte biler å velge ja, men blant "oppnåelige" ville jeg hatt; Mercedes, Audi, Volvo, Honda, Saab, Opel... Riskokere blir for kjedelige syns jeg... Uoppnåelige: Ferrari, Porsche, Aston Martin, Jaguar, Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Rolls Royce, Bentley, Jaguar, Aston Martin, TVR og Marcos. Absolutt ikke noe americansk shit..kunne kanskje hatt en Subaru Prodrive som bøllebil.. Har du penger til å kjøpe noen av de bilene? Hvorfor har du sykkel da? kommer helt ann på vilken du sikter til .. låner bil nå... har bare ikke endret på profilen... 7'ern er ferdig på mandag om en uke.. hipphurra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Audi S8 ;D Nei, trokke jeg ser noen andre alternativ i min prisklasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 nye S8 er jo egentlig litt fin da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Tror det hadde blitt Audi gitt hvis vi ser bort i fra driftsikkerheten. Ellers er nok Volvo S60R og V70R høyt oppe på listen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Nå får jeg sikkert noen komentarer. Men jeg falt helt for den nye Ford Focus ST170 da jeg hadde en inne på jobb for alarmmontering. Og ja jeg hadde nok valgt den med den sprelske oransjfargen.Eller så er drømmen å en gang få meg en pen Porsche 993 som kosebil. Bare jeg får meg penger nok og garasje. St170 er nå st220, og leveres kun i oransje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Mercedes ML. Syns det er rart at det er så få bmw-eiere som snakker positivt om mercedes og motsatt. Alltid like begge jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Før jeg kjøpte BMW var det Porsche og Mercedes-Benz som var interessante... og når jeg er ferdig med BMW er det Porsche og Mercedes-Benz som er interessante. Ikke for det... Porsche og Mercedes-Benz er selvfølgelig rimelig interessante i dag også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Da hadde det blitt Nissan 200sx, Mitsubitshi Eclipse el. noke anna liknande.. Japse blir min neste bil uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Da hadde det blitt Nissan 200sx, Mitsubitshi Eclipse el. noke anna liknande..Japse blir min neste bil uansett Akkurat Mitsubishi Eclipse er ganske cool... en V6 motor på 3,8 liter og 270 HK er absolut ikke uinteressant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Nå får jeg sikkert noen komentarer. Men jeg falt helt for den nye Ford Focus ST170 da jeg hadde en inne på jobb for alarmmontering. Og ja jeg hadde nok valgt den med den sprelske oransjfargen.Eller så er drømmen å en gang få meg en pen Porsche 993 som kosebil. Bare jeg får meg penger nok og garasje. Du har rett, du får kommentar. FORD?! Er du helt borte i natta Stig?! For min del må svaret være alt annet enn ford (blir kvalm av det ordet) og ramlikanere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Ta å prøv deg en F150 Lightning, så har du nok endret på det PK. Den bilen er bare heftig! Riktignok en US Ford, men det er alikevel en Ford. Syns Ford lager mye bra jeg, men det er selvfølgelig en smakssak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Ville hatt pappas Lexus rx 400h Billig i drift og sterk som en okse , eller lastebil om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Da hadde det blitt Nissan 200sx, Mitsubitshi Eclipse el. noke anna liknande..Japse blir min neste bil uansett Akkurat Mitsubishi Eclipse er ganske cool... en V6 motor på 3,8 liter og 270 HK er absolut ikke uinteressant... ikke for å provosere, men etter min mening var denne bilen stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå