///MoePower Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Jeg personlig ville valgt ett eller annet amerikansk bilmerke!! (sett bortifra Chevrolet, for større billigkvalitet finnes ikke.. Går i stykker stadig vekk..) Jeg liker veldig godt Dodge, Plymouth, og til dels Pontiac. Går til dels også ann med Feil og reprasjon daglig (ford) Mustang.. (hvis det er fastback, eller noe ala den såkallte "Eleanor" som de kjører i Gone in 60 seconds.. Andre merker enn disse, og BMW kunne det ikke fallt meg inn å kjøre/kjøpe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Ta å prøv deg en F150 Lightning, så har du nok endret på det PK. Den bilen er bare heftig! Riktignok en US Ford, men det er alikevel en Ford. Syns Ford lager mye bra jeg, men det er selvfølgelig en smakssak. har du sett Top-Gear episoden hvor denne bilen testes? Skrekk og gru.. jeg tror ikke du vil ha den bilen.. skal visst være en ganske jævlig kvalitet på den.. for ikke å snakke om utseende.... skrekk og gru^100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 har du sett Top-Gear episoden hvor denne bilen testes? Skrekk og gru.. jeg tror ikke du vil ha den bilen.. skal visst være en ganske jævlig kvalitet på den.. for ikke å snakke om utseende.... skrekk og gru^100 Eg har ikkje sett testing av denne, men en kompis av meg har en sånn, kjøpte den ny i 2004, kjørt 50000km med den og har ikkje hatt eit problem med den, han har også kjørt mye drag forsatt problemfritt.. Så kordan du kan påstå at det er jævla dårleg kvalitet på den kan eg ikkje forstå.. Men ka vet eg, du har vel prøvekjørt denne også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 er så morro å se folk diskutere hvor jævelig amrikanske biler er og ditt og datt og sånn.. men jeg bor her i usa og folk kjører amrikanere som bare det og mange av kompisene mine har mustang og ikke hatt noe problem med de og alt i alt så tror jeg de fleste amrikanske biler er døds bra.. men å komme her å si at hey, jeg syns navigatoren er døds kul fordi det er en lincoln og at det er et bedre merke og at ford expedition er en stygg dritt bil av dårlig kvalitet blir bare teit da begge bilene er helt like. mange av de som lager amrikanske biler har laget masse biler sammen men med forskjellige navn.. og til Håkon. låner bil? du hadde jo råd til en m3 e46.. hvorfor ikke kjøpe deg en egen bil også begynne å prate dritt om andre sine biler.. og for håkons vegne kan jeg jo bare si at hadde ikke bmw vært her så hadde han bare bedt pappaen sin om å starte å lage bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 kevin. har du fått prøvd dodge viper? isåfall,hvordan er den å kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 ja instruktøren min har en dodge viper, eller min gamle instruktør som nå har fått seg jobb i et amrikansk flyseleskap. Vel, den bilen er jævelig rask må jeg si. den har 315 på bakdekka og litt over 500 hk. bilen veier jo ikke noe og den har ikke engang sideruter. han instruktøren min har prøvd den fult ut og han klarte 0-100 miles og tilbake igjen på 0 på 11 sek. Jeg tror ikke den bilen er såå god å kjøre på bane, men her i usa hvor det er rette veier.. veldig fin, denne var riktig nok ikke den aller nyeste modellen, men en 1994 modell. Jeg liker viperen utrolig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 er hekta på viper jeg også. viper gtsR er jo den peneste bilen som noensinne er oppfunnet ta noen bilder av muskelbilene i USA da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 jeg har noen bilder av bilen til instruktøren min som jeg tok med mobilen. det er ikke så mange vipere her som folk skal ha det til. de er ganske dyre her og man blir som regel sett opp til når man har en viper.. ja har et bilde av gtsRen i stua med carbon leppe foran.. nicce Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 er så morro å se folk diskutere hvor jævelig amrikanske biler er og ditt og datt og sånn.. men jeg bor her i usa og folk kjører amrikanere som bare det og mange av kompisene mine har mustang og ikke hatt noe problem med de og alt i alt så tror jeg de fleste amrikanske biler er døds bra.. men å komme her å si at hey, jeg syns navigatoren er døds kul fordi det er en lincoln og at det er et bedre merke og at ford expedition er en stygg dritt bil av dårlig kvalitet blir bare teit da begge bilene er helt like. mange av de som lager amrikanske biler har laget masse biler sammen men med forskjellige navn..og til Håkon. låner bil? du hadde jo råd til en m3 e46.. hvorfor ikke kjøpe deg en egen bil også begynne å prate dritt om andre sine biler.. og for håkons vegne kan jeg jo bare si at hadde ikke bmw vært her så hadde han bare bedt pappaen sin om å starte å lage bmw. har noe med disponering av penger å gjøre, lille gutt! Jeg tror ikke tiden er kommet, hvor du og jeg skal diskutere hvor fornuftig det er å kaste alt man har i hendene og kjøpe en M3 selv om man rent fysisk sett har penger til det. Dine argumenter kolapser i din egen dummhet og uvitenhet, men det begynner vi jo å bli vant med. Jeg like Ford Mustang veldig godt ( har ikke prøvd den nye, må det legges til) men finner fremdeles den generelle kvaliteten på Americanske biler litt for lav i forhold til Europeiske. Spesielt Int. kvalitet er litt skummel på Americanske biler, noe jeg ikke liker .. Grunnen til at man i USA kjører Americanske biler er at de er mye billigere i innkjøp... Tror valget hadde vært ganske greit om man kunne velge mellom en bil som var av god kvalitet, og en som var av dårlig kvalitet. (skal selvsagt ikke generalisere så mye at jeg påstår at absolutt alle Americanske biler er av dårlig kvalitet, det blir selvsagt feil.. men mange har en skalg ekkel påtakelig plastikkfølelse som ikke er noe særlig.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Jeg var innom mye rart før jeg valgte BMWen, men det var egentlig BMW jeg ville ha hele tiden. Andre biler (med bra design hvertfall i riktig priskategori) a3 a4 avant lexus is200 mercedes clk og slk (slk blir jo mer en nr2 bil) Flere nr2 biler: porsche boxter porsche 993 eller nyere Kan si mye pent om bmw z4, men jeg ville nok heller brukt pengene mine på en porsche... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Håkon, har du noen gang rattet flere km. bak rattet i en Ford F150 Lightning. Det har jeg og jeg har kanskje tilbrakt 1000km bak rattet på en. Bilen er perverst rå, og syns ikke kvaliteten var ille i det hele tatt. Utseende har jeg heller ikke noe imot. Du tror ikke jeg ville ha eid en?, da tror du virkelig feil, for jeg holdt på å kjøpe meg en sånn en for litt siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Håkon, har du noen gang rattet flere km. bak rattet i en Ford F150 Lightning. Det har jeg og jeg har kanskje tilbrakt 1000km bak rattet på en. Bilen er perverst rå, og syns ikke kvaliteten var ille i det hele tatt. Utseende har jeg heller ikke noe imot. Du tror ikke jeg ville ha eid en?, da tror du virkelig feil, for jeg holdt på å kjøpe meg en sånn en for litt siden har nok heller ville hatt en viper-pickup, 500 ekte hk. kompressor tssssh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Ja, Dogde RAM SRT-10 er heftig den også, men en 380hesters V8 kompressor holder virkelig. Det var faktisk ikke langt ifra før jeg signerte på en kontrakt om en rød 2004 Dodge RAM SRT-10 som stod på alfaset auto. Planen var å beholde den i et år, for så å tjene på det etter at disse bilene ble 150 000 kr dyrere. Jeg er glad jeg ikke kjøpte den, for da hadde jeg selv brent inne med den. Det var forresten rett før juletider i 2005. Har som du sikkert skjønte prøvekjørt en SRT-10 og den er virkelig hefitg. 500 hesters dodge viper motor. V10 og 600-800 Nm eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Hadde vel blitt en gammel Mercedes 190 eller noe sånt viss ikke BMW hadde eksistert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Min erfaring med amerikanske biler strekker seg til ca. 10000 Km i en østerisk bygget Chrysler Voyager (kort) med en 3,0 liter rimelig slapp V6 motor på 140 hestekrefter eller noe... et grusomt fremkomstmiddel. Jeg har også kjørt ca. 7000 Km i guds eget land med en Chrysler Le Baron Convertible... den samme samme slappe V6 maskinen, men i denne bilen gjorde den en temmelig fin figur. Vi kjørte de vestlige statene i USA på kryss og tvers i 1991... og "Baronen" savner jeg faktisk den dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå