Evopower Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Blir vel å kjøre til og fra jobb og til og fra verstedet i tillegg til andre daglige gjøremål. Det jeg har planer om på bilen er å bytte venstre kanal og bakdør etter en liten smell og bytte håndbrekkwire. Dette for at den skal komme igjennom EU kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 ingenting får jo faen aldri delene mine... ikke vet jeg hva jeg skal finne på med bilen heller.. så frem og tilbake til jobb i 3 uker til før det er sommerferie da kan jeg få byttet senkesett og foringer gleder meg. blir sikkert litt stivt og deilig og kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Har vasket den. Ellers har jeg kjøpt senkesett og skal senke den men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal senke den kun foran. Den virker jo laver bak orgianlt...Dette blir prosjekt om en to ukers tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Det jeg skal er å kjøre til treninga med vinduet nede, soltaket oppe, og nyte turen mens jeg hører på den deilige lyden fra rekkesekseren.... Så gjøre det samme hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 jeg ombestemte meg og skiftet indre / ytre styreledd og justerte litt på hjulstilingen. Imponerte meg selv da det viste seg at rattet kun var 1-2mm skjevt etterpå. Så nå må jeg inn å justere spissingen så det blir 100%. i morgen skifter jeg støtdempere og bakre støtdemperlager(at e46 cab lagrene er de beste er vist bare sludder) Og så kjøpte eg sånn til å ligge på under bilen med hjul. på lidl til 198,- Jøss, i tillegg til dette har jeg vært på to visninger av leiligheter, handlet og vært på jobb 9 timer. produktiv dag, slike må det bli fler av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg hadde følgende planer for dagen: -Lempe nedi motoren igjen -Montere hardyskive og kardansupport. -Montere framskjermer Men så var jeg så sliten etter jobben at jeg sovnet i 5 timer. Så her sitter jeg, langt på natt og får ikke sove. Blir vel på'an igjen i morra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Kjøre og hente barn i banehagen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Skifte olje og oljefilter, samt rense motoren med diesel Og da var det blitt gjort. Får vel kanskje merke noe til det i løpet av de nærmeste dagene, forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 det blei kanskje bilbytte på meg idag så jeg har stått og vasket og polert bilen i mange timer. Men fikk meld om at bilen blei solgt... Så da får jeg selge min først og finne en annen. Fikk vaffal en ren bil! Ellers skal jeg begynne å fikse opp front og bakfanger og noe rust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Har renset skinnsetene mine i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Idag skal jeg på biltema og se om jeg finner et gardin til bakvinduet som ikke ser for shabby ut.. og så litt mer soting til framvinduene. Blir seende mye bedre ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 idag skal jeg kjøre møbler til minnesund, imorgen skal jeg til charlottenberg å handle snus og sprit og fredag blir det opp til hadeland en tur... så skal den vaskes og settes i garasjen for en ukes tid igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Sitte og vente på at bilen blir ferdig på verksted.. Krysse fingra for at den blir ferdig i dag og at det kanskje blir litt billigere enn jeg tror. (Som det aldri blir når det gjelder bil..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå