Gå til innhold

Hva er ditt gjøremål med bimmeren i dag?

Arimanni
 Share

Anbefalte innlegg

Blir vel å kjøre til og fra jobb og til og fra verstedet i tillegg til andre daglige gjøremål.

Det jeg har planer om på bilen er å bytte venstre kanal og bakdør etter en liten smell og bytte håndbrekkwire. Dette for at den skal komme igjennom EU kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ingenting :( får jo faen aldri delene mine... ikke vet jeg hva jeg skal finne på med bilen heller.. :roll: så frem og tilbake til jobb i 3 uker til før det er sommerferie da kan jeg få byttet senkesett og foringer :D gleder meg. blir sikkert litt stivt og deilig og kjøre med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vasket den.

Ellers har jeg kjøpt senkesett og skal senke den men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal senke den kun foran. Den virker jo laver bak orgianlt...Dette blir prosjekt om en to ukers tid.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skal er å kjøre til treninga med vinduet nede, soltaket oppe, og nyte turen mens jeg hører på den deilige lyden fra rekkesekseren.... :D

Så gjøre det samme hjem igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ombestemte meg og skiftet indre / ytre styreledd og justerte litt på hjulstilingen.

Imponerte meg selv da det viste seg at rattet kun var 1-2mm skjevt etterpå.

Så nå må jeg inn å justere spissingen så det blir 100%.

i morgen skifter jeg støtdempere og bakre støtdemperlager(at e46 cab lagrene er de beste er vist bare sludder)

Og så kjøpte eg sånn til å ligge på under bilen med hjul. på lidl til 198,- :D

Jøss, i tillegg til dette har jeg vært på to visninger av leiligheter, handlet og vært på jobb 9 timer. produktiv dag, slike må det bli fler av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde følgende planer for dagen:

-Lempe nedi motoren igjen

-Montere hardyskive og kardansupport.

-Montere framskjermer

Men så var jeg så sliten etter jobben at jeg sovnet i 5 timer. Så her sitter jeg, langt på natt og får ikke sove. Blir vel på'an igjen i morra.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blei kanskje bilbytte på meg idag så jeg har stått og vasket og polert bilen i mange timer. Men fikk meld om at bilen blei solgt... :( Så da får jeg selge min først og finne en annen. Fikk vaffal en ren bil! Ellers skal jeg begynne å fikse opp front og bakfanger og noe rust..

a>

Free Image Hosting at <!-- w --><a  href='http://www.ImageShack.us'>www.ImageShack.us</a><!-- w -->a>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...