aloebiz.net Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Hey! Noen som har gjort dette? Ligger det ledninger klart ferdig lagt opp? hvor mye ca vil det koste og hvilke deler trengs? Syns det er litt for gæli å ha en luxustralle av en E39 med automat, skinn (beige), sekser under panseret osv og VindusSVEIV bak!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ingen som har gjort dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 shizofren elller ensom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 shizofren elller ensom? Takk for nyttig og konstruktivt svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Noen som har testet om det er koblet opp strøm til elektriske vinduer bak? Skal bytte en bakdør, men dveler litt med å flytte med meg sveiva:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Lurer på det samme pga jeg vil også ha el vinduer bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Jeg har prøvd meg fram på min gammle E39. Da ble det bare banning og verktøy hiving rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Er det ikke det originalt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 er ikke ferdig lagt opp i min 96 modell, du kan se om det går kabler om det er sånn gummi strømpe mellom dør og karosseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå