Kjennern Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Blææ PS: bare misunnelig, flott bil. Drømmer om X drive selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Grattis!! Har samme bilen selv! Hvis du blir like fornøyd som meg så har du MYE kjøreglede forran deg. Spesielt til vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 gleder meg som en unge til at snøen skal komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hadde vel vært bedre med bakhjulstrekk.. Da kunne jo du lekt deg om sommeren også. Det er da det er gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hadde vel vært bedre med bakhjulstrekk.. Da kunne jo du lekt deg om sommeren også. Det er da det er gøy.. For du har skjønt poenget eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Har nok gamp til å leke meg om sommeren også jeg selvom jeg har en 4x4... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Har nok gamp til å leke meg om sommeren også jeg selvom jeg har en 4x4... helten.. rævkjører ikke bilen min jeg, hverken sommer eller vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 ingen dum bil dette. Sikkert fint med xDrive om vinteren.. E46 330xi har da ikke det nye firehjulstrekkersystemet xDrive. 330xi har systemet som satt i pre-facelift X5. Forøvrig en meget pen bil og en fin fagekombinasjon. Har selv kjørt 330xi og kan skrive under på at det virkelig er en kjøremaskin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Gratulerer med kjempebil. ikke dumt med xi, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 ingen dum bil dette. Sikkert fint med xDrive om vinteren.. E46 330xi har da ikke det nye firehjulstrekkersystemet xDrive. 330xi har systemet som satt i pre-facelift X5. Forøvrig en meget pen bil og en fin fagekombinasjon. Har selv kjørt 330xi og kan skrive under på at det virkelig er en kjøremaskin.. Hva som er forskjellen på det systemet jeg har og xDrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Konge bil!!! Vil ha en sånn jeg også Mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Hey, kul bil Morro med BMW's 4*4 om vinteren siden mesteparten er på bakhjula og da kommer rumpa før fronten tar tak og du kan holde sladden fint. Teit at den heter 330xi og ikke ix som den gamle 325ix'n min heter. Det høres mye bedre ut. Og trenger senk. 40/40. likt fremme og bake for å unngå slitasje på drivverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Hey, kul bil Morro med BMW's 4*4 om vinteren siden mesteparten er på bakhjula og da kommer rumpa før fronten tar tak og du kan holde sladden fint. Teit at den heter 330xi og ikke ix som den gamle 325ix'n min heter. Det høres mye bedre ut. Og trenger senk. 40/40. likt fremme og bake for å unngå slitasje på drivverk. Jeg senka min 35/35 med eibach fjærer, og ble veldig fornøyd. Så kan anbefale dem hvis du tenker på senking... Nå er forresten kompressor kitet i hus, så til våren blir det pustehjelp på min! Gleder meg sykt til å montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Hei igjen, har allerede senka 40/40 jeg:) Tenkte på din jeg, men hvis du allerede har senka så. synes bare ikke den så så lav ut men kanskje jeg som blingsa. Men kompressor høres fett ut. Kjøre litt rolig og ikke ta flyingsarts da. hehe. og ikke trøkke fult på før kassa er orntli i gir osv. Mye gamp får du med den a? 100 HK ekstra? Får 260 hk og 380 nm på min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Hei igjen, har allerede senka 40/40 jeg:) Tenkte på din jeg, men hvis du allerede har senka så. synes bare ikke den så så lav ut men kanskje jeg som blingsa. Men kompressor høres fett ut. Kjøre litt rolig og ikke ta flyingsarts da. hehe. og ikke trøkke fult på før kassa er orntli i gir osv. Mye gamp får du med den a? 100 HK ekstra? Får 260 hk og 380 nm på min:) Dette er ikke min tråd så det er ikke min bil det er bilde av, men jeg har samme bilen...Jeg skal få 340 hk med kompressoren. Så henter jeg vel litt til på ny eksos, hadde håpa å havne over 350 (Beklager at jeg ødela tråden litt, skal starte en egen tråd om min når jeg byner å bygge om bilen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå