cmn Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Kjørte faktisk forbi en E92 i Trondheim i stad! Rød 330xd. Pen bil Fremdeles prøveskilter på bilen, men det er vel kanskje ikke så rart enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Jeg rekner med at det er denne røde lekkerbisken, E92 330xd..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 rompa ser ut som en blanding av en rover 600 og en ny lexus men ellers ser fronten lekker ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Fyf! den røde e92n.. Det var drømmebil det!..men den koster vel 1mill tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 En fra Strandveien Auto som eier den? Selgeren snakket om at han hadde bestilt seg E92 da fattern fikk E91'ern sin. Jeg spurte om han hadde bestilt 335i, men han sa at han ville ha x-drive, og da var 330 det kraftigste alternativet. Husker ikke om han nevnte diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Jeg rekner med at det er denne røde lekkerbisken, E92 330xd..? Det var den der ja Husker at det stod Hartge bakpå bilen! Heeeelt "grei" den! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Ja, E92 er virkelig en flott modell, men jeg syns det er trist at BMW ikke har klart å utbedre feilen med dugg i lyktene, selv etter masse problemer med dette tidligere - blandt annet på E60.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå