Gå til innhold

Hvilke felger bør jeg velge til E39

Share

Hvilke felger bør jeg velge til E39  

42 stemmer

1. 1. Hvilke felger bør jeg velge til E39

• 1. Carllsson S019
      16
    • 2. ADR M-Sport Gloss Black
      12
    • 3. Arelli Mezlan
      14

Anbefalte innlegg

Jeg sliter mellom tre valg. Egentlig et luksusproblem siden jeg er fornøyd med dagens felger men når man ser over det berømte gjerdet så vil man alltid ha noe nytt.

1. Carllsson S019 (SSW) ca. 15.500.-

2. ADR M-Sport Gloss Black ca. 18.000.-

3. Arelli Mezlan ca. 19.000.-

Alle tre alternativene er med 245/35/19 på 8,5" foran og 275/30/19 på 9,5" bak ferdig montert på felg og balansert.

Jeg motar alle synspunkter med stor takk :D

PS! JA, de er selvsagt modda på bilen i PS, ikke verdens beste jobb men gir et bilde av hvordan det vil se ut.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Likte ingen av disse jeg... de første syns jeg er MB felger, sorte felger liker jeg ikke.

Ingen typiske BMW felger dette, men det er jo helt opp til eier/deg å velge.

19" på E39 blir veldig riktig hvertfall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ingen av disse jeg... de første syns jeg er MB felger, sorte felger liker jeg ikke.

Enig... og den tredje oppsetningen blir for blingeling etter min smak... :lol:

Dette er fine felger på en E39... :D

00036671_40895_S6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØØØØØØ. shåkkkkkk!!!! :shock::shock::shock:

Styggeste felgene som det går an å sette på en bil synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tulling du eller? E9 sitt forslag er en klassiker innen BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av disse ville jeg helt klart ha valgt felg nr3, men ville i utgangspunket ikke hatt noen av de felgene du viser det. Min felgfavoritt på E39 er som den har vært i alle år, Rondell D58 med 8,5X18 og 10X18 med hhv. 235/40 18 og 265/35 18.. Disse felgene sitter som skudd på E39 og er en del lapper billigere enn hjulene du tenker på..

100_0091_IMG.jpg

100_0092_IMG_001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av disse ville jeg helt klart ha valgt felg nr3, men ville i utgangspunket ikke hatt noen av de felgene du viser det. Min felgfavoritt på E39 er som den har vært i alle år, Rondell D58 med 8,5X18 og 10X18 med hhv. 235/40 18 og 265/35 18.. Disse felgene sitter som skudd på E39 og er en del lapper billigere enn hjulene du tenker på..

100_0091_IMG.jpg

Syns disse felgene begynner å bli fryktelig kjedelige. Mest av alt fordi de ikke skiller seg ut lenger. "Alle" har dem jo. D58 gjør seg uansett best på E34. Hartge Classic er også en vinner til E39, men litt mer i øvre prisskiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar og tilbakemeldinger så langt. Skjønte vel egentlig at mange ville synes det ble litt for sære alternativer men det er akkurat det som er poenget, jeg liker egentlig alle tre og kan ikke bestemme meg, jeg synes altfor mange har kjedelig felger og er egentlig dritlei av Rondell 058 selv om det er en drit fet felg. "Alle" skal ha så forferdelig ordinære felger og vil skille seg minst mulig ut med felgene og derfor vil jeg ha noe som ikke alle andre har. Spoilere, vinger, skjørter og annet ikke-metallisk limes på bilene men felgene, nei de må være slik alle andre har. Jeg vet det høres sært ut og det siste jeg vil er å hisse opp de som synes orginalt er fint, for all del, derfor er vi forskjellige og det er fint. Ville bare høre deres mening, på godt og vondt så fortsett med det :D

PS! Bare så det er sagt, jeg har ingenting imot orginalt, tvert imot, det verste jeg vet er kebabtraller og det er det nok av her i Oslo.

PPS! Personlig synes jeg sterkt at M5 felger hører hjemme på en M5 og M3 felger hører hjemme på en M3, ikke på noen andre modeller selv om jeg har sett noen pene eksempler. Felgene er fine de men de er laget bestemt til en modell og da synes jeg at bilene som de er laget til er de som fortjener å kjøre med de. Det blir liksom litt wannabe. hehe den satt tenker jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tulling du eller? E9 sitt forslag er en klassiker innen BMW.

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...