Saltkjelen Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Skrevet Juni 28, 2006 En X3 er et meget godt alternativ for de som går å dagdrømmer om å kunne kjøpe en X5. Husk at med X5 er minste motor en 3,0 liter, som vil si det samme som høy pris. I X3 er minste motor 2,0 liter og er vesentlig billigere enn X5...
Diesel power Skrevet Juni 28, 2006 Skrevet Juni 28, 2006 Mener det må være interiørbilde fra X3. Er ikke X5 mye mere romslig? Vurdere i disse dager selv forumets mest forhatte bil, X3 2.0d. Det står egentlig mellom 520d Touring, den er dyrest, 320d den rimligste og X3 som ligger ca.midt mellom. Alle med M-optikk selvsagt. Synes ikke X3 med M-optikk e så ille æ, men må si at 320`en som æ lånt i helga var meget bra. Mindre bagasjeplass enn vi har idag, men vel så stor innvendig. Men må si at 5`ern e drømmen, men den blir nok for dyr.
Diesel power Skrevet Juni 28, 2006 Skrevet Juni 28, 2006 Tok feil, igjen, det må nok være X5, for her er bildet av facelift X3 innvendig Ikke store endringene her
Fredrik Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 En X3 er et meget godt alternativ for de som går å dagdrømmer om å kunne kjøpe en X5. Husk at med X5 er minste motor en 3,0 liter, som vil si det samme som høy pris. I X3 er minste motor 2,0 liter og er vesentlig billigere enn X5... Hvis BMW´s blårussavdeling hadde vært litt sympatiske hadde vi også kunnet kjøpe E91 320xd til en pris på rundt 460000,- kroner... dvs. 30-40 tusen kroner mindre enn for en X3 2.0d. Jeg tror ganske mange heller ville ha kjøpt en E91 320xd fremfor en traktor i forkledning...
Ron Jeremy Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Hvis BMW´s blårussavdeling hadde vært litt sympatiske hadde vi også kunnet kjøpe E91 320xd til en pris på rundt 460000,- kroner... dvs. 30-40 tusen kroner mindre enn for en X3 2.0d. Jeg tror ganske mange heller ville ha kjøpt en E91 320xd fremfor en traktor i forkledning Helt enig i at den bilen hadde vært solgt i stort mon.(320XD) Men om den hadde solgt så mye bedre enn en SUV, som hadde kostet 30-40.000.- mer, er jeg faktisk usikker på... Men istedenfor for en 3'er, ville jeg mye heller hatt E53, større, tryggere, men den begynner å bli gammel nå er jeg redd... Tror aldri jeg får realisert den, blir nok heller en neste ganng E61 525Da.
jimc Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Tror X3`en får stor konkurranse mot den kommende Freelander 2. Synes faktisk nye Freelanderen ser endel "freshere" ut enn X3`en.
Diesel power Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Må innrømme at valget av bil ikke bare er med hjertet. Selvsagt blir det BMW, men det handler litt om økonomi også. Og der er SUV`en SUVeren Verditapet på disse er mye lavere enn andre biltyper. Dette skyldes marked/etterspørsel, og vil nok gjøre at lommeboka slutt sumarum vil måtte slippe å vri seg så ille som med f.eks en 320 eller 520. De har jo ett skremmende verdifall. Fikk besøk av slekt fra Belgia idag, og der forteller de at markedet er helt motsatt der nede. Premium merker som BMW og Mercedes holder seg meget godt i pris, mens "plast" biler taper seg voldsomt. Lurer på ikke dette skyldes eksporten de har av bruktbil?
Mr.Plow Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Tror X3`en får stor konkurranse mot den kommende Freelander 2. Synes faktisk nye Freelanderen ser endel "freshere" ut enn X3`en. Da må den nye Freelanderen være flere lysår bedre enn den gamle. Makan til blikkboks har jeg sjelden vært borti.
BalleKnalle Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Ræva på bilen ligner en røykende transformers Men fronten så jo bedre ut nå.. Og ja M-pakken hjelper på
Lien Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Jeg hater E83 i utgangspunktet men med m-optic ble den faktisk meget pen forran!
Diesel power Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Ræva på bilen ligner en røykende transformers Men fronten så jo bedre ut nå.. Og ja M-pakken hjelper på He he, det har æ ikke sett før nå. Stemmer litt det. Sikkert derfor podden liker den så godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå