Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er bare å styre unna ja.. Bare svindel.

Var oppe i det samme styret i 99 når jeg hadde en 318is, som jeg skulle ha 163000 for, han fyren skulle betale meg 250000 om kan fikk bilen da og kunne betale 6mnd senere.. Fikk kontrakt og alt mulig, så seriøst ut, gjennom advokat og greier. Eller hva det var. Men jeg holdt meg såklart langt unna..

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Arne: Nei, men slutter også på Y...hehe

Helt enig sånne folk burde blitt griselurt selv, likte "låst garasje" tipset deres, syntes synd på sånne mennesker som i det hele tatt har mot til å skrive en sånn mail, så klart dette er tullball. Presentere seg med fullt navn er jo en selvfølge i en slik snodig avtale han foreslår.

Trotto: Sjangsen er minimal at dette er en med rent mel i posen, selv om jeg ser poenget ditt...hvis det ikke er deg som vil kjøpe da :wink:

Skrevet
  NiceB skrev:

Trotto: Sjangsen er minimal at dette er en med rent mel i posen, selv om jeg ser poenget ditt...hvis det ikke er deg som vil kjøpe da :wink:

He-he. Pokker, der røyk mitt andre alias. Men er selvsagt enig i at dette lukter lang vei. Flott at forumet tar opp saken, men de går en grense når man bør henge ut folk og ikke. Jeg får jo useriøse mailer rett som det er mht. kjøp og salg, men velger å tro at en generell oppegående norsk person klarer å skille tull og tøys fra seriøse forespørsler...og lar de gå rett i søppelkassa.

• 1 year later...
Skrevet

fik denne idag.

Hei!Er en gutt på 23år som ønsker meg bil.Betaler deg 50 000kr for bilen din om jeg får den på avbetaling og levert til Kr.sand idag.Betaler deg 8 000kr pr.mnd første betaling 30/5-08 deretter den 30 hver mnd.Ta kontakt om dette er ok.

Skrevet
  monster11 skrev:
fik denne idag.

Hei!Er en gutt på 23år som ønsker meg bil. Betaler deg 50 000kr for bilen din om jeg får den på avbetaling og levert til Kr.sand idag.

Ok, vi ser at alle disse figurene ønsker seg bil uten verken å ha pengene til å betale den, eller utsikter til å få et regulært lån - pluss at de er frekke nok til å be privatpersoner opptre som utlånsinstitusjon og innkrevingsbyrå... :roll::roll::roll:

Men, har dere lagt merke til noe annet de har felles: Alle ønsker bilen levert til en helt annen del av landet. Stakkar, de må virkelig ha en eller annen form for problem siden de ikke en gang er i stand til å reise for å hente bilen. 8):)

Skrevet

Har selv fått samme type mail, da med kvinnelig avsender...ifra Bergen.

Vel, sikkert noen som utga seg for å være kvinne.

Sende et høflig svar til henne, om hun ikke var intr. i å se bilen først, men fikk aldri noe svar tilbake.

Skrevet

Se der ja! Er jo helt sykt at folk faktisk går på dette. Bare det at noen beskriver seg som "GUTT på 23"? er jo nok til å reagere.

Skrevet

Legg ut en bil for salg, skriv at du er i akutt pengeproblemer - derfor kan det være aktuelt med avbeting. 50000,- kontant og resten på avbetaling. :lol:

Skrevet
  Mexos skrev:
Se der ja! Er jo helt sykt at folk faktisk går på dette. Bare det at noen beskriver seg som "GUTT på 23"? er jo nok til å reagere.

Det spørs om ikke gutt-beskrivelsen er meget treffende også. :) Jeg lurer også på om ordene "som ønsker meg bil" er sentrale (les: "kan jeg din?") :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...