Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan tenke meg å kjøpe en oppsetning interørlister til en E46 Sedan eller Touring som kun har hull til elektriske vindusheiser foran. Typen jeg ønsker å kjøpe er såkalt børstet langsslepet aluminium... altså et helt sett som inneholder lister til bakdørene, fordørene, dashboardet og midtkonsollen (dog ikke gearspaken). Prisen blir vi helt sikkert enige om... :D

Skrevet
I kampanje katalogen til GS bildeler har de sett til 1342,-

Igjen tusen takk for info... :D ... vi nærmer oss noe som er en fornuftig pris, men mon ikke noen har lyst til å selge slike lister for en mindre sum penger... :D

Skrevet

bmwE9: Hva slags lister er det du har i bilen nå? Skal du kvitte deg med dem?

Jeg har et lite prosjekt på gang ser du :)

Skrevet
bmwE9: Hva slags lister er det du har i bilen nå? Skal du kvitte deg med dem?

Jeg har et lite prosjekt på gang ser du :)

Jeg har alminnelige trelister, men siden bilen skal selges om 3-4 måneder (og de fleste ikke liker trelister) kunne jeg tenke meg å "friske" den litt opp med alulister før den skal selges... :wink:

Skrevet
Og hvor mye skulle du hatt for treplankene da?

Godt spørsmål, men 4-5 hundrede kroner + porto burde være realistisk. Det skal nevnes at listene absolut er brukte og at de på ingen måte fremstår som nye.

Skrevet

Ok. Jeg har vel mulighet til å tenke litt på saken en stund? Siden du sikkert ikke har fått deg nye ennå. Du kan jo sende en PM til meg nå byttet er gjort.

Hvordan de ser ut er bryr jeg meg egentlig ikke noe om. Skal lakkeres uansett. Men vil ikke lakkere aalulistene mine som sitter på nå. Er jo kjekt å variere litt.

Skrevet

Ikke meningen å ødelegge en kjøpstråd her, men...

Jeg har sett disse såkalte mattkromlistene tilsalgs på flere sider (GS, Koed, Schmiedmann), men jeg synes disse blir litt kjedelige. Ønsket mitt er lister i børstet alu. Problemet er at dette finner jeg ikke tilsalgs noen steder. Er dette noe som må kjøpes hos BMW forhandler med pris deretter?

Vil forresten Alulister passe i dette interiøret eller bør jeg heller gå for Carbonlook? (Tofarget dashbord er ikke så enkelt. Men jeg vil ha bort trelistene uansett i og med at noen av de har sprukket).

320i_4.jpg

Skrevet
Ok. Jeg har vel mulighet til å tenke litt på saken en stund? Siden du sikkert ikke har fått deg nye ennå. Du kan jo sende en PM til meg nå byttet er gjort.

Hvordan de ser ut er bryr jeg meg egentlig ikke noe om. Skal lakkeres uansett. Men vil ikke lakkere aalulistene mine som sitter på nå. Er jo kjekt å variere litt.

Jeg gir deg en beskjed når jeg vet hva jeg kommer frem til.... og takk for interessen... :D

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...