Bjørn 320 Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 Hehe.. Skjønte ke du meinte Trur foresten "Arimanni's fenomenale leskedrikk", kunne blitt ein slager \:D/ Bra! Men den var det eg som fann på no så ikkje prøv deg!
Nils Jørgen Skrevet August 25, 2006 Forfatter Skrevet August 25, 2006 http://www.aftenposten.no/forbruker/bil ... 434550.ece Mulig det kommer da!
Ellingsen B. Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 er bokstavene krympet da? sånn at skiltet får samma dim.
Nino Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 godt vi ikke MÅ bytte til slike. har ikke helt sansen for disse nye skiltene jeg
ChrZZ Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 De skiltene vi har -nu-, de er vel av en EU-standardlengde (52cm?). Så, de burde da i teorien være like lange som dem vi har nu. Bokstavene blir mindre (ikke så brede), men allikevel så skal vel alle skilt være i én lengde. Skrifttypen blir også endret. Jeg personlig liker best dem som er -nu-.
R Andersen Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 De skiltene vi har -nu-, de er vel av en EU-standardlengde (52cm?). Så, de burde da i teorien være like lange som dem vi har nu. Skiltene skal bli like lange som de er i dag.
Robin Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 Kan ikke si de nye skiltene var spesielt pene. De vi har nå syntes jeg ikke ser så værst ut, men de er ikke så lete å lese med de fordelene og ulempene det har. Likte best de gamle skuddsikre som var mye tjukkere og uten den svarte kanten rundt, de tålte litt mer, de som er nå går jo i støkker bare du prøver å få av de gamle oblatene.
Kjetil Sømme Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 De gamle oblatene fjerner du med Høytrykkspyler HELT inntil de gamle merkene. Deretter avfette godt så det gamle limet forsvinner. Deretter klistre på nytt. Null riper i skiltet, og ingen såre fingre.
haakon Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 fjerner vel ikke de gamle? setter man dem ikke der det er ledig plass?
ehrnst Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 ledig plass? da ser jo bilen din ut som et juletre, nei fest heller over de gamle
Chriso Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 fjerner vel ikke de gamle? setter man dem ikke der det er ledig plass? Hvordan tror du det ville sett ut til slutt da?.. Og fargene går jo i syklus..
Robin Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 Ja ser teit ut å sette de hvor det er ledig plass, og å sette de over de gamle går greit i noen år men blir stykt etterhverdt det å. Men har enda ikke greit å fjerne noen uten å lage noen små riper, men nye oblatet kommer jo over ripene så er ikke så farlig. Har ikke merka no te at høytrykkspyler hjelper stort.
Saltkjelen Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 fjerner vel ikke de gamle? setter man dem ikke der det er ledig plass? Jeg fjerner ikke mine, men jeg setter heller nye oblater på de gamle. Selv syns jeg disse skiltene var fine og hvis de kommer så skal jeg nok ha et par av de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå