pocket Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Fine bilder og ikke minst innhold Håper på fler slike treff, og hvis jeg ikke må jobbe så stiller jeg også opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Noen etterlyste bilder av pølsene, her er ihvertfall et av pølsene til Andreas1: Har ellers lagt ut bildene mine under Happenings: http://www.bimmers.no/album/?id=bimmersgrilling_i_asker Håper jeg har fått nick og biler riktig. Mye å holde styr på, så dere får unnskylde meg om jeg virker noe forvirret i blant. Med over 4000 registrerte brukere her inne, så hender det både tett og ofte at det kommer folk og hilser på meg som jeg ikke kan huske igjen fra forumet. Biler er enklere å huske enn nick! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Se der ja! Pylser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Noen etterlyste bilder av pølsene, her er ihvertfall et av pølsene til Andreas1: Har ellers lagt ut bildene mine under Happenings: http://www.bimmers.no/album/?id=bimmersgrilling_i_asker Håper jeg har fått nick og biler riktig. Mye å holde styr på, så dere får unnskylde meg om jeg virker noe forvirret i blant. Med over 4000 registrerte brukere her inne, så hender det både tett og ofte at det kommer folk og hilser på meg som jeg ikke kan huske igjen fra forumet. Biler er enklere å huske enn nick! Hehehe... der ligger det to svette pølser gitt... ... Folk var åpenbart mer interessert i biler og smalltalk... og det er jo bra... fine bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Hehe, det kom på flere etterhvert. De to pølsene satte i gang showet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Ser ut til at dere kosa dere der ja. Håper jeg kan møte opp neste gang(var "litt" der da, snakka med Dr_S på tlf. under treffet ). Men gutta, jeg syns BMW'ene bør parkeres penere enn dette, altså rygges på plass . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Steffan, jeg rygga litt tilbake da Simen satte grillen nesten oppi min "grill" Her er mine få bilder: http://smg.photobucket.com/albums/v162/ ... i%20Asker/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Men etter restart fungerte det, og null problemer helt til jeg stod hjemme i gården (som forøvrig var skremmende kort tid etter pga. en Eclipse fra Drammen og hjem ). Var den sølvgrå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 ser ut som dere hadde det morsomt der, må prøve å bli med på neste treff, når blir det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 ser ut som dere hadde det morsomt der, må prøve å bli med på neste treff, når blir det da? Får vel prøve å få til et treff igjen snart! PS: Du kan ikke komme i Mercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 håper det passer for meg neste gang da.. Så ut som en hyggelig sammenkomst det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Steffan, Jeg prøvde å forklare de at sånn parkerer man ikke på et biltreff (feil vei), men det gikk visst ikke inn.. Dr_S, Nei, den var grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2006 Steffan, jeg rygga litt tilbake da Simen satte grillen nesten oppi min "grill" Her er mine få bilder: http://smg.photobucket.com/albums/v162/ ... i%20Asker/ Unskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Fronten min er så stygg at jeg heller viser stussen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Ja, det her så jo trivelig ut! Må prøve å få vært med om det gjentar seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå