Gå til innhold

Photoshop guruer, jeg trenger hjelp....

Share

Anbefalte innlegg

Nei huff og huff... Jeg fatter ikke hva folk ser i de gule lyktene!! Jeg synest det er grusomt :roll: Men for all del,man gjør som man vill :D

Dette lurer jeg på også, hva er så ypperlig med gule lys? Synes ikke det er noe pent i det hele tatt, ille å kjøre med og enda verre å bli møtt med!

Du har til og med hvite blinklys, kan ikke ha gule hovedlykter da vel :?

Ville heller hatt svarte lys hvis jeg absolutt skulle ha noe annet enn de pene og kledelige klare lyktene..

Men for all del, gjør som du vil :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff og huff... Jeg fatter ikke hva folk ser i de gule lyktene!! Jeg synest det er grusomt :roll: Men for all del,man gjør som man vill :D

Dette lurer jeg på også, hva er så ypperlig med gule lys? Synes ikke det er noe pent i det hele tatt, ille å kjøre med og enda verre å bli møtt med!

Du har til og med hvite blinklys, kan ikke ha gule hovedlykter da vel :?

Ville heller hatt svarte lys hvis jeg absolutt skulle ha noe annet enn de pene og kledelige klare lyktene..

Men for all del, gjør som du vil :lol:

Gule lys stammer fra en tid før Xenon og annen moderne teknikk. Poenget med gule lys er at de skaper en mer klar kontrast når det er mørkt... og spesielt når det er tåke. Jeg mener at det var spesielt franskmennene som på 70 og 80-tallet satset stort på gule lys. Iallefall hadde nesten all gatebelysning i Frankrike og mer eller mindre alle bilene gule lys da jeg besøkte Frankrike for første gang i 1983... og det var faktisk temmelig eksotisk... 8) ... I dag tror jeg imidlertid EU som vanlig har standardisert alt som heter trafikk og belysning... :evil:

Gule lys kan jo være litt artig i dag også... :D

gtrcompeti2.jpg

5200_832.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du driter vel i om det er litt bedre lys på bilen når lyktene ikke ser ut i det hele tatt. klart man velger de kledelige lyktene kontra annen lyskontrast i mørket :twisted: i alle fall min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...