Turbo-Knut Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Nei huff og huff... Jeg fatter ikke hva folk ser i de gule lyktene!! Jeg synest det er grusomt Men for all del,man gjør som man vill Dette lurer jeg på også, hva er så ypperlig med gule lys? Synes ikke det er noe pent i det hele tatt, ille å kjøre med og enda verre å bli møtt med! Du har til og med hvite blinklys, kan ikke ha gule hovedlykter da vel Ville heller hatt svarte lys hvis jeg absolutt skulle ha noe annet enn de pene og kledelige klare lyktene.. Men for all del, gjør som du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Nei det er akkurat det der med de hvite blinklysa som mest sansynlig gjør at det ikke blir noe av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Nei huff og huff... Jeg fatter ikke hva folk ser i de gule lyktene!! Jeg synest det er grusomt Men for all del,man gjør som man vill Dette lurer jeg på også, hva er så ypperlig med gule lys? Synes ikke det er noe pent i det hele tatt, ille å kjøre med og enda verre å bli møtt med! Du har til og med hvite blinklys, kan ikke ha gule hovedlykter da vel Ville heller hatt svarte lys hvis jeg absolutt skulle ha noe annet enn de pene og kledelige klare lyktene.. Men for all del, gjør som du vil Gule lys stammer fra en tid før Xenon og annen moderne teknikk. Poenget med gule lys er at de skaper en mer klar kontrast når det er mørkt... og spesielt når det er tåke. Jeg mener at det var spesielt franskmennene som på 70 og 80-tallet satset stort på gule lys. Iallefall hadde nesten all gatebelysning i Frankrike og mer eller mindre alle bilene gule lys da jeg besøkte Frankrike for første gang i 1983... og det var faktisk temmelig eksotisk... ... I dag tror jeg imidlertid EU som vanlig har standardisert alt som heter trafikk og belysning... Gule lys kan jo være litt artig i dag også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 du driter vel i om det er litt bedre lys på bilen når lyktene ikke ser ut i det hele tatt. klart man velger de kledelige lyktene kontra annen lyskontrast i mørket i alle fall min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Håper du ikke noen gang kommer til å montere gule lykter Hvite eller blanke er finest mener nå æ men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksbmw Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Blir ikke noe gule grøftelys, gule lys er skamharry. Dessuten svei jeg av psd'en med grøftelysene med reflektorer og glass uten lensflare. Hadde heller kjørt med sorte linselys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 For et SYKT kult bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Gule hovedlykter var ikke akkurat supert. Det var ikke helt feil, men synes bilen er finere med slike som du har.. Men grøftlysene ble tøffe. Enig med mAZE ja, gå heller for xenon i hovedlys og grøftelys . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 For et SYKT kult bilde! Gule lys også på sidenene på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Sikkert litt guff i denne?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Hei, håper dette er til hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå